logo
امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۰
[ شناسه خبر : ۳۱۳۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان در گفتگو با موج رسا:

طرح نذر نیابتی در حسینیه اعظم زنجان اجرا می‌شود

طرح-نذر-نیابتی-در-حسینیه-اعظم-زنجان-اجرا-می‌شود-
رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه برای سهولت در امر فرآیند نذورات و ارائه خدمت به هم‌وطنان و برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است گفت: طرح نذر نیابتی در حسینیه اعظم زنجان اجرا می‌شود.

علیرضا فیروزفر در گفتگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه طرح نذر نیابتی برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در دسته اعزاداری حسینیه اعظم زنجان در نظر گرفته شده است اظهار کرد: این طرح سال‌ها در حسینیه اعظم زنجان در ایام محرم برگزار می‌شود تا هموطنان بتوانند از این طریق نذورات خود را به حسینیه اعظم زنجان تحویل دهند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: همچنین تسهیل در سفارش قربانی، امکان سفارش به صورت تلفنی از راه دور و نقاط مختلف کشور و دنیا، جلوگیری از ترافیک و مسائل پیرامونی در ایام محرم، ادای به موقع و مطمئن نذر توسط خادمان، انجام شرعی و بهداشتی ذبح در کشتارگاه را از جمله مزایای اجرای طرح نیابتی ذبح قربانی است.

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان عنوان کرد: این طرح با هدف تسهیل درفرآیند پرداخت نذورات به حسینیه اعظم انجام می‌شود و بیانگر این مطلب است که مردم به خادمین حسینیه اعظم زنجان اعتماد دارند.

فیروزفر ابراز کرد: بعد از انجام نذر مربوطه توسط خادمین حسینیه اعظم زنجان فرآیند نذورات از طریق پیامک به نذر دهندگان اطلاع رسانی می‌شود.

وی تاکید کرد: هموطنان اعزادار می‌توانند در صورت داشتن نذر خواص با واحد نیابتی ۰۲۴۳۳۳۲۳۰۳۰ داخلی 122 تماس بگیرند.

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان ابراز کرد: در طرح نذر نیابتی، افراد به خادمان وکالت می‌دهند تا بر اساس شرایطی که تعیین می‌کنند، ذبح انجام دهند در واقع وجه مورد نظر را به حساب حسینیه اعظم واریز می‌کنند و خادمان حسینیه نیز با تهیه قربانی، آن را به کشتارگاه سپرده و در شرایط کاملاً بهداشتی با حضور کارشناسان بهداشت ذبح انجام می‌شود.

فیروز فر گفت: گفتنی است، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۸۷۰۵۳۳۱۲۳ به نام واحد نیابتی حسینیه اعظم زنجان برای واریز وجه نذر قربانی در اختیار هموطنان است و نذرکنندگان پس از وایز وجه می‌توانند با شماره تلفن ۰۲۴۳۳۳۲۳۰۳۰ برای هماهنگی ادای نذر تماس بگیرند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر