logo
امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۳
[ شناسه خبر : ۳۱۳۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر درمانگاه حسینیه اعظم زنجان در گفتگو با موج رسا خبر داد:

ارائه ویزیت رایگان بیماران تا دهم محرم در درمانگاه حسینیه اعظم زنجان

ارائه-ویزیت-رایگان-بیماران-تا-دهم-محرم-در-درمانگاه-حسینیه-اعظم-زنجان-
مدیر درمانگاه حسینیه اعظم زنجان با اشاره به ارائه خدمات به زائران حسینی گفت: ویزیت رایگان بیماران از اول تا دهم محرم در درمانگاه حسینیه اعظم زنجان انجام می‌شود.

وحید واجک در گفتگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه درمانگاه حسینیه اعظم زنجان هر ساله به خاطرفرا رسیدن ایام محرم سیدالشهدا(ع) از اول تا دهم محرم طرح رایگان ویزیت پزشکان برای عموم مردم در نظر گرفت است اظهار کرد: تمام خدمات در نظر گرفته شده برای عموم مردم، شامل شهر زنجان و شهرستان‌های اطراف استان است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: دراین طرح پزشکان متخصص به صورت خود جوش و به عشق اباعبدالله از سراسر کشور به دارالشفا حسینیه اعظم جهت ویزیت بیماران حضور به هم می‌رسانند.

مدیر درمانگاه حسینیه اعظم زنجان عنوان کرد: پزشکان حاضر در این مجموعه شامل پزشک عمومی، متخصصین، دندانپزشک، پرستار خواهر و برادر و مامایی است که خدمات پزشکی را به صورت رایگان برای عموم انجام می‌دهند.

واجک تاکید کرد: تمام خدمات ارائه شده توسط پزشکان از اول محرم تا دهم محرم به صورت رایگان و همه روزه از ساعات  20:30 الی 24 برنامه‌ریزی شده است و ارائه کلیه خدمات دندانپزشکی در این مکان برای تمامی سنین رایگان است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر