logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۴
[ شناسه خبر : ۳۱۳۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

هتلینگ زنجان آماده پذیرایی از زائران حسینی است

هتلینگ-زنجان-آماده-پذیرایی-از-زائران-حسینی-است
رئیس میراث فرهنگی شهرستان زنجان گفت: قبل از ماه محرم هماهنگی‌های لازم برای ارائه خدمات مناسب با هتل‌ها و مراکز اقامتی شهر زنجان به مسافران انجام شده است.

مهدی باقری در گفتگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: قبل از ماه محرم هماهنگی‌های لازم با هتل‌ها و مراکز اقامتی شهر زنجان انجام شده تا خدمات مناسب به لحاظ قیمتی و خدماتی به مسافران ارائه دهند و همچنین تذکر داده شده تا مسائل امنیتی نیز مد نظر قرار گیرد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: با توجه به اینکه در روز یوم العباس که همزمان با دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان است اماکن غیر رسمی همانند حسینه و زینبیه و مردم زنجان نیز خدمات زیادی به زائران ارائه می‌دهد و طی جلساتی اعلام شده تا موضوعات امنیتی را مد نظر داشته باشند.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهر زنجان گفت: در طول سال‌های گذشته در دور روز ۸ و ۱۱ محرم شهر زنجان پذیرای ۴ هزار نفر زائر بود و بیش‌تر خدمات دریافت شده نیز از طریق خدمات‌رسانی خودجوش مردم‌ی بود و هتلینگ شهر به ندرت مورد استفاده قرار گرفت و امسال نیز ظرفیت مردمی برای ارائه خدمات بالا رفته است.

وی اذعان کرد: در شهر زنجان تعداد ۱۲ هتل، مهمانسرا و هتل‌بوتیک آماده ارائه خدمات به زائران حسینی هستند.

باقری گفت: جلساتی نیز برگزار شده تا دستگاه‌ها همانند آموزش‌و‌پروش، مساجد، شهرداری و پارک‌ها برای ارائه خدمات همچون سرویس بهداشتی آمادگی لازم را داشته باشند و مدارس مرکز شهر سرویس بهداشتی‌ها را برای ارائه خدمات در این دور روز آماده کنند.

وی بیان کرد: حجم ورودی زائر به زنجان در ایام دسته حسینیه و زینبیه بسیارتر از ظرفیت شهر است و شهر زنجان واقعا کشش ندارد اما برخی دستگاه‌ها خدمات لازم را ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر