logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۰
[ شناسه خبر : ۳۱۳۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان ابهر در گفتگو با موج رسا خبر داد:

برگزاری مسابقات پرورش اندام استانی انتخابی کشوری با حضور ۱۶۲ ورزشکار

برگزاری-مسابقات-پرورش-اندام-استانی-انتخابی-کشوری-با-حضور-۱۶۲-ورزشکار
ریاست هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان ابهر عنوان کرد: مسابقات پرورش اندام استانی انتخابی کشوری با حضور ۱۶۲ ورزشکار در سالن عسلک شهرستان ابهر در تاریخ های ۲۶ و ۲۷ تیرماه برگزار شد.

<!doctype html>

بیشتر بخوانید

سیدعلی اکبر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در این دوره از مسابقات تیمی از داوران باتجربه کشوری حضور داشتند و برای اجرای فنی این مسابقات از حضور ارزشمند استاد محمدرضا نصرالله زاده بهره مند شدیم که از چهره‌های شناخته شده در حوزه خبرهای ورزشی و متخصص در رشته بدنسازی بوده و سابقه حضور وی در ابهر از دلایل پذیرش اجرای این مسابقات بود.

 

وی با بیان اینکه مسابقات پرورش اندام، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار فیزیک جواز ورود به مسابقات کشوری بود، گفت: این مسابقات در تمام رده‌های سنی و در تاریخ های ۲۶ و ۲۷ تیرماه در سالن عسلک شهر ابهر برگزار شد.

 

حبیبی با بیان اینکه به جهت احترام به ساحت مقدس اباعبدالله الحسین (ع) که منش و مردانگی وی الگوی تمام ورزشکاران بخصوص ورزشکاران رشته بدنسازی است، این مسابقات را وسط هفته و قبل از حلول ماه محرم برگزار کردیم، گفت: با شناختی که از ظرفیت‌های هیئت ابهر داشتیم، استقبال بی نظیر از طرف ورزشکاران صورت گرفت و برگزاری با کیفیت این مسابقات برای ما قابل پیش بینی بود.

 

 ریاست هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان ابهر اظهار داشت: در مجموع ۱۶۲ ورزشکار در این مسابقات شرکت کردند و ورزشکاران این دوره از مسابقات رقابت بسیار تنگاتنگی با هم داشتند.

 

 

وی با بیان اینکه فرصت کمی برای اطلاع رسانی این مسابقات داشتیم، گفت: برای اطلاع رسانی سریع‌تر، از ظرفیت دوستان خبرنگار و فعالان حوزه مجازی بهره مند شدیم که باید از زحمات فعالان این عرصه، قدردانی کرد.

 

ریاست هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان ابهر افزود: حضور بی‌شمار تماشاگران در این مسابقات و حضور شرکت کنندگانی از شهرهای مختلف و نیز چهره‌های مطرحی که دارای مدال‌های جهانی بودند، موجب شد مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار باشد.

 

حبیبی با قدردانی از روسای اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر و هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان، افزود: حمایت‌ها و همکاری‌های علی مقدم، علی شهبازی و اعضای محترم هیئت استان با هیئت ابهر، موضوعی بود که همه را برای برگزاری این مسابقه همدل و متحد کرده بود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر