logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۴
[ شناسه خبر : ۳۱۳۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس بهزیستی ابهر در گفتگو با موج رسا خبر داد:

افتتاح سه واحد مسکن مدد جویی بهزیستی در ابهر

افتتاح-سه-واحد-مسکن-مدد-جویی-بهزیستی-در-ابهر
رئیس بهزیستی ابهر گفت: همزمان با هفته بهزیستی ۳ واحد مسکن مددجویی تحت پوشش بهزیستی در ابهر افتتاح شد که ۲ واحد در روستا و یک واحد شهری بوده است.

علی لطیفی در گفتگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: طرح مسکن برای مددجویان تحت پوشش سازمان اعم از زنان سرپرست خانوار و خانواده‌های دارای تک معلولیتی و چند معلولیتی اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: از ابتدای اجرای طرح مسکن برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان کمک هزینه تأمین مسکن برای ۱۹۲ خانواده تحت پوشش اختصاص داده شده است.

لطیفی با بیان اینکه در سال جاری‌، ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در قالب وام ودیعه مسکن به سازمان بهزیستی شهرستان ابهر اختصاص داده شده است، گفت: افراد متقاضی که شامل زنان سرپرست خانوار و مددجویان تحت پوشش است در حال تشکیل پرونده هستند.

وی با بیان اینکه همزمان با هفته بهزیستی ۳ واحد مسکن مددجو تحت پوشش بهزیستی در ابهر افتتاح شد، گفت: ۲ واحد در روستا و یک واحد شهری بوده است، برای احداث این واحد‌های مسکونی مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض مسکن از سوی سازمان بهزیستی و از بنیاد مسکن نیز ۲۰۰ میلیون تومان با سود ۴ درصد اختصاص داده شده است.

رئیس بهزیستی ابهر تصریح کرد: ۴ واحد مسکن مددجویی بهزیستی در دست احداث است که انشاالله در هفته دولت افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر