logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۳
[ شناسه خبر : ۳۱۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
احمدی به موج رسا خبر داد

رایزنی با سه شرکت فرانسوی برای سرمایه‌گذاری در استان زنجان/ در سه ماه آینده برخی از این شرکتها وارد ایران می‌شوند

رایزنی-با-سه-شرکت-فرانسوی-برای-سرمایه‌گذاری-در-استان-زنجان-در-سه-ماه-آینده-برخی-از-این-شرکتها-وارد-ایران-می‌شوند

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس از رایزنی با سه شرکت فرانسوی برای سرمایه‌گذاری در استان زنجان خبر داد.

فریدون احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به مذاکره با فرانسوی‌ها در خصوص سرمایه‌گذاری در استان زنجان اظهار کرد: چند صنعت قرار است در ایران سرمایه‌گذاری کنند که ما به دنبال هدایت آنها به زنجان هستیم.

وی با بیان اینکه مذاکراتی با این شرکت‌ها انجام شده است، افزود: امیدواریم در چند ماه آینده عملیات اجرایی آنها را در استان زنجان شاهد باشیم.

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس گفت: ما مذاکراتی را در بحث استقرار بخشهایی از صنعت خودروسازی، انرژی‌های نو و صنایع مرتبط با مواد اولیه فولاد با فرانسوی‌ها داشتیم.

وی با بیان اینکه پیگیر حضور این شرکت‌ها در ایران خواهیم بود، خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه هنوز قراردادی قطعی نشده نمی‌توانیم اسامی شرکتها را اعلام کنیم.

احمدی بیان کرد: آن چیزی که اکنون می‌توان گفت این است که این شرکتها علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری هستند و ما نیز در دو یا سه ماه آینده برخی از اینها را برای آغاز سرمایه‌گذاری به کشور می‌آوریم.

وی با بیان اینکه ما نگرانیهایی در خصوص تاثیر تحریمها بر کند شدن روند را داریم، عنوان کرد: به طور یقین این شرکتها منصرف نخواهند شد چرا که ما بازار خوبی داشته و مزیت‌های سرمایه‌گذاری در ایران نیز مناسب است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر