logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۹
[ شناسه خبر : ۳۱۲۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر‌عامل شرکت توزیع برق زنجان خبر داد:

واگذاری انشعاب موقت و ایمن برق به هیئت‌ها، تکایا و اماکن مذهبی در ایام محرم

واگذاری-انشعاب-موقت-و-ایمن-برق-به-هیئت‌ها،-تکایا-و-اماکن-مذهبی-در-ایام-محرم
مدیر‌عامل شرکت توزیع برق زنجان گفت: از متولیان برگزاری آیین‌های مذهبی در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان دعوت می‌شود با مراجعه به امورهای اجرائی شرکت توزیع برق اقدام به برقراری انشعاب موقت و ایمن برق نمایند.

به گزارش موج رسا; پیام جوادی امروز ۲۷ خرداد ماه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متولیان برگزاری آیین‌های مذهبی و برپاکنندگان هیات و تکایا دعوت در صورت نیاز به استفاده از جریان برق با تماس تلفنی با سامانه ۱۵۲۱ و مراجعه به امورهای اجرائی دهگانه در ساعات اداری در کوتاه‌ترین زمان اقدام به دریافت انشعاب موقت و ایمن نمایند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: عزاداران حسینی از ورود به حریم شبکه‌های برق و نصب پرچم و بنر بر روی پایه‌های شبکه یا روشنایی خودداری کرده و ضمن استفاده از تجهیزات برقی کم مصرف و لامپ‌های LED، از خاموش شدن تمامی تجهیزات برقی در پایان مراسم، اطمینان حاصل کنند.

مدیر‌عامل شرکت توزیع برق زنجان گفت: استفاده از انشعاب برق غیرمجاز علاوه بر حرمت شرعی و مخاطرات جانی و مالی برای عزاداران حسینی؛ تبعات قانونی و حقوقی نیز برای افراد خاطی به دنبال خواهد داشت.

ویاذعان کرد: شهروندان و عزاداران حسینی می‌توانند در صورت بروز هرگونه اختلال در شبکه توزیع برق و یا مشاهده موارد ناایمن موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۲۱ به صورت شبانه روزی اعلام نمایند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر