logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۷
[ شناسه خبر : ۳۱۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
بعد از غیبت چند دوره‌ای در لیگ؛

واترپلوی زنجان روی آب آمد/ واترپلوئیست‌های زنجانی در لیگ زیر 17 سال شرکت می‌کنند

واترپلوی-زنجان-روی-آب-آمد-واترپلوئیست‌های-زنجانی-در-لیگ-زیر-17-سال-شرکت-می‌کنند

تیم واترپلوی زیر 17 سال استان زنجان با شرکت در لیگ برتر این رده به چندین سال غیبت زنجان در لیگ‌های برتر واترپلو پایان داد.

به گزارش موج رسا; گروه‌بندی سومین دوره مسابقات لیگ زیر 17 سال واترپلو انجام شد و نام زنجان نیز در گروه  c این رقابتها دیده می‌شود.

در گروه A : پارس بهادر جنوب (اهواز)، پیشگامان کویر یزد، باشگاه کارگران اصفهان، کشواد، سایپا و طلایه‌داران حضور دارند و گروه B نیز شامل تیمهای پالایش نفت آبادان، قزوین، پایگاه قهرمانی استان مرکزی، استخر آزادی، استخر پیام تبریز و صنایع غذایی جمانه است.

گروه C نیز که قرار است واترپلوئیست‌های زنجانی نیز در این گروه رقابت کنند تیم‌های شرکت ساختمانی ماندنی، امید آزادی، فارس، زنجان، مشهد و آریانا را در برمی‌گیرد.

بعد از افتخارآفرینی‌های پی در پی واترپلوی بزرگسالان استان زنجان که نایب قهرمانی در آسیا را نیز در کارنامه داشت اما با بی مهری تمام و عدم حمایت مالی از حضور در لیگ برتر بازماند این بار واترپلوئیست‌های زیر 17 سال به دنبال تکرار افتخارات گذشته هستند.

تیم زیر 17 سال استان زنجان تنها تیمی است که بعد از شهید شهبازی زنجان که به دلیل نبود اسپانسر مجبور به کناره‌گیری از لیگ برتر شد به عنوان نماینده استان در لیگ‌های واترپلو شرکت می‌کند.

محمدرضا اسلامی مسئول روابط عمومی هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان در مورد حضور استان زنجان در لیگ زیر 17 سال واترپلو به موج رسا گفت: قرعه کشی مسابقات انجام شده و بازیها نیز قرار است آبان ماه آغاز شود اما زمان دقیق فعلا مشخص نیست.

وی با بیان اینگه شرایط بازیکنان ما برای کسب افتخار در لیگ زیر 17 سال مهیا است، ابراز کرد: 14 نفر از بازیکنان تیم زنجان اکنون در آکادمی آنا در مجارستان زیر نظر مربیان تیم ملی مجارستان تحت نظر بوده و تمرین می‌کنند و باید گفت که تیم قدرتمندی در لیگ خواهیم داشت.

مسئول روابط عمومی هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان با اشاره به اینکه دنبال اسپانسری برای حمایت از این تیم هستیم، تصریح کرد: حمایت از این تیم هزینه چندانی ندارد که امیدواریم زمینه‌های حمایت از این تیم فراهم شود.

وی با بیان اینکه رایزنی‌هایی برای جذب اسپانسر داشته‌ایم، گفت: فعلا در جذب اسپانسر به نتیجه نرسیده‌ایم که باید تا پایان شهریور ماه فکری برای اسپانسر این تیم شود.

اسلامی تیم‌های امید آزادی و مشهد را مهمترین رقیبان زنجان در گروه c دانست و تاکید کرد: اگر اسپانسری برای این تیم پیدا شود کسب قهرمانی لیگ زیر 17 سال در دسترس خواهد بود.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر