logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۴
[ شناسه خبر : ۳۱۲۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان مطرح کرد:

رشد 889 درصدی جذب داوطلب در هلال احمر استان زنجان

رشد-889-درصدی-جذب-داوطلب-در-هلال-احمر-استان-زنجان
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در سه ماهه نخست سالجاری آمار جذب داوطلبان هلال احمر این استان به رشد 889 درصدی رسید.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان، حکمت‌اله هاشمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گسترش فرهنگ داوطلبی در دنیا و حضور همه جانبه داوطلبان كه بدون منت و چشم داشت مادی با هلال احمر فعالیت می‌کنند تاثیر مهمی در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی دارد.

بیشتر بخوانید

وی تاکید کرد: حضور و فعالیت داوطلبان در سنین مختلف در فعالیت‌های هلال احمر استان زنجان، موجب احيای ارزش‌های پاک و باورهای انسانی می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: جمعیت هلال احمر فعالیت‌هایی چون تسکین آلام بشری، کمک به همنوع، ترویج صلح و دوستی برای ترویج فرهنگ نوع دوستی را انجام می دهد.

هاشمی اذعان کدد: بر همین اساس در سه ماهه نخست سال‌جاری یک‌هزار و 118 عضو داوطلب بالای 35 سال جذب هلال احمر شده‌اند که این عدد در مدت مشابه سال گذشته 113 نفر بود.

وی تاکید کرد: از همه خیرین، نیکوکاران و مردم نوعدوست استان زنجان دعوت می‌کنیم با مراجعه به شعب هلال احمر این استان در شهرستان ها عضویت خود را در این نهاد مردم مردمی ثبت و در فعالیت‌های بشردوستانه با این مجموعه را همکاری کنند.

گفتنی است، در سه ماهه نخست سالجاری اعضای جوانان عضو هلال احمر این استان نیز به رشد ۲۲۳ درصدی رسیده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر