logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۷
[ شناسه خبر : ۳۱۲۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان در گفتگو با موج رسا:

نتیجه فینال مسابقات قویترین مردان استان زنجان اعلام شد

نتیجه-فینال-مسابقات-قویترین-مردان-استان-زنجان-اعلام-شد
رئیس هیئت بدنسازی استان زنجان با بیان اینکه مسابقات قویترین مردان زنجان یادواره سردار شهید مهدی پیر محمدی روز جمعه 23 تیرماه در سبزه میدان برگزار شد گفت: نتیجه فینال مسابقات قویترین مردان استان زنجان اعلام شد.

علی شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه این مسابقه جهت ایجاد شور و نشاط اجتماعی و با هدف ترویج اخلاق ورزش و منش پهلوانی بین جوانان برنامه ریزی شده بود اظهار کرد: در این مسابقه، جوانان طی دو روز در ۲۲ تیرماه  مسابقات مقدماتی خود را در سالن شش هزار نفری انقلاب برگزار نموده  و در روز جمعه مورخ ۲۳ تیرماه  فینال مسابقات در صحن فاخر سبزه میدان با حضور شرکت کنندگان برپا شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود:  در این دوره از مسابقات ۵۵ ورزشکار در ۴ رده وزنی حضور داشت که پس از اتمام دوره مقدماتی در هر رده وزنی ۷ ورزشکار به فینال راه یافتند و در نهایت نفرات برتر هر رده وزنی مشخص شد.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان  عنوان کرد: مردم ایران ورزش‌های مربوط به  پهلوانی را دوست دارند و پهلوانان از ارزشمند ترین افراد اجتماع محسوب می‌شوند و جایگاه اجتماعی خاص بین مردم دارند.

شهبازی ابراز کرد: مسابقات قویترین مردان زنجان برای اولین بار در کشور در یک فضای باز با حضور خانواده‌ها برگزار شد که با استقبال خوب و پرشور ورزشکاران ، قهرمانان و شهروندان روبرو شده است.

وی تاکید کرد: در پایان به نفرات برتر اول تا سوم، حکم مدال قهرمانی،  هدیه نقدی تقدیم گردید و به نفرات اول در هر رده وزنی کمربند پهلوانی که مزین شده به تصویر مبارک شهید مهدی پیر محمدی اهدا شد.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان  تصریح کرد: خلاصه گزارش مسابقات قویترین مردان استان زنجان بشرح ذیل اعلام می‌شود.

شهبازی گفت: تعداد شرکت کنندگان این مسابقه ۵۵ نفر بوده و تعداد 11 تیم شرکت کننده در این مسابقه  حضور فعال داشتند وشرکت کنندگان این مسابقه در 4 رده وزنی 85- ،95-، 110-، 110+  حضور به هم رسانده است.

وی اضافه کرد: نفرات برتر دسته 85- عبارتند از: حسین رزاقی، علی اصغر ورودی و احمد بیگدلی و نفرات برتر 95- شامل جواد بختیاری، رضا عبدلی و میلاد همانلو ونفرات برتر110- عمران حیدری پویا، رحیم بلوری و محسن صفری و نفرات برتر 110+علی فاضلی، نعمت جلالی و سجاد سلطانی گزارش شده است.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان تصریح کرد: نتایج تیمی به دست آمده در این مسابقات بدین شرح است: باشگاه گلدن جیم شهرستان زنجان رده اول ،  تیم شهرستان خدابنده رده دوم و تیم میهن روی شهرستان زنجان رده سوم را به خود اختصاص داده است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر