logo
امروز : شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۸
[ شناسه خبر : ۳۱۲۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین بسیج اساتید استان زنجان در گفتگو با موج رسا:

عفاف و حجاب قدمتی به اندازه تاریخ بشریت دارد

عفاف-و-حجاب-قدمتی-به-اندازه-تاریخ-بشریت-دارد
جانشین بسیج اساتید استان زنجان با تاکید براینکه رعایت حجاب در جامعه امری ضروری است گفت: عفاف و حجاب موضوعی است که قدمتی به اندازه تاریخ بشریت دارد.

یوسف اسماعیل‌‌‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه رعایت حجاب در جامعه امری ضروری است اظهار کرد: مسئله رعایت حجاب برای زنان و زیست عفیفانه برای عامه مردم یک فریضه الهی است و نشانه‌های زیادی در کلام الهی و کتب‌های دینی اسلام وجود دارد که به مسئله حجاب و لزوم رعایت آن اشاره شده است.

بیشتر بخوانید

وی گفت: یکی از ارکان موفقیت انقلاب اسلامی ایران در کنار عامل اصلی یعنی رهبری حکیمانه امام راحل، مسئله وجود زنان محجبه و مردان عفیف در حرکت نهضت انقلاب بود.

جانشین بسیج اساتید استان زنجان ابراز کرد: دشمنان قسم خورده ما بهتر از اندیشمندان پی به اهمیت موضوع حجاب برده و در راستای از بین بردن و یا کم رنگ کردن آن در طول عمر۴۰ ساله پربرکت نظام برنامه‌ریزی دقیق و منسجمی داشته‌ و تاکنون به لطف خدا و تدابیر رهبر انقلاب نا امید شده است.

اسماعیل‌پور گفت: در طول سالیان متمادی توسط مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی در قالب عناوین مختلفی چون تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی، جنگ نرم، جنگ هشدارهایی به مدیران دولتی و دست اندرکاران امورات فرهنگی داده‌اند ولیکن کوتاهی‌های زیادی در این زمینه صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: رها کردن تنگه‌های سرنوشت ساز جنگ‌های فرهنگی کنونی توسط عدم مدیریت برخی از مدیران مربوطه و باعث نمایان شدن برخی آثار بد حجابی و گاها بی‌حجابی‌های اخیر شده است.

جانشین بسیج اساتید استان زنجان تصریح کرد: برای گذر از این پیچ های حساس ضروري است بر حسب صریح قرآن کریم ، آیات و روايات دین مبین اسلام و فصل الخطاب قرار دادن فرامین مقام معظم رهبری و با برنامه‌ریزی برنامه‌های تبیینی و اقناعی مناسب در بین نوجوانان و جوانان این مرز و بوم که سرمایه اصلی نظام برای حرکت به سمت قله‌های رفیع اجتماعی، فرهنگی، علمی و صنعتی انقلاب اسلامی هستند اقدامات اساسی صورت پذیرد.

اسماعیل‌پور افزود: یک نکته اساسی این است که همه پدران و مادران، علما و اندیشمندان حوزه و دانشگاه و در یک کلام همه آحاد جامعه در مقابل فریضه حجاب و عفاف مسئول بوده و بایستی در پیشگاه خداوند متعال پاسخگو باشند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر