logo
امروز : دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۴
[ شناسه خبر : ۳۱۱۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابهر در گفتگو با موج رسا خبر داد:

راه‌اندازی سامانه ملی جستجوی شغل برای کارجویان

راه‌اندازی-سامانه-ملی-جستجوی-شغل-برای-کارجویان
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ابهر گفت: سامانه ملی جستجوی شغل برای کارجویان و کارفرمایان در سطح کشور افتتاح شد.

سیدعلیرضا موسوی‌پور در گفت ‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: راه‌اندازی سامانه جستجوی شغل کار بزرگی است که فضای کسب و کار را به سمت‌ و‌ سوی شفافیت هدایت خواهد کرد. این سامانه در واقع پیوند بین کارگر و کارفرما را به بهترین شکل و به صورت برخط برقرار می‌کند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه همه کارجویان و کارفرمایان امکان ثبت مشخصات در این سامانه را خواهند داشت، گفت: اما سامانه ارتقا یافته‌تری در آینده تحت عنوان سامانه نظام جامع اطلاعات بازار کار نیز راه‌اندازی خواهد شد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ابهر عنوان کرد: سامانه جدید جستجوی شغل با هدف اتصال کارجو به کارفرما و به اشتراک‌گذاری مؤثر فرصت‌های شغلی به نشانی اینترنتی https://shoghl.mcls.gov.ir توسط وزارت متبوع راه‌اندازی شده است. بر این اساس کارفرمایان و کارجویان می‌توانند با ثبت اطلاعات فردی و شغلی مورد نیاز خود با ۴ دفتر کاریابی در شهرستان ابهر هماهنگ شده و اقدامات لازم را در راستای جذب نیروی کار انجام دهند.

موسوی‌پور با بیان اینکه با تحقق نیازمندی‌های آموزشی بازار کار شهرستان توسط این سامانه در آینده نزدیک، یادآورشد: این سامانه ضمن فراهم کردن اطلاعات جامع و کامل از کارجویان، کارفرمایان و شاخص‌های بازار کار منطقه، مارا به جایگاهی می‌رساند که آمایش، طراحی، ترسیم و اجرایی‌کردن آمایش شغلی را در شهرستان محقق کنیم.

 

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر