logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۰
[ شناسه خبر : ۳۱۱۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان:

تصادف در جاده‌های زنجان ۶ مصدوم و فوتی برجا گذاشت

تصادف-در-جاده‌های-زنجان-۶-مصدوم-و-فوتی-برجا-گذاشت-
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: چهار فقره تصادف در جاده‌های استان پنج مصدوم و یک فوتی بر جا گذاشت.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان، حکمت‌اله هاشمی افزود: واژگونی یک دستگاه ساینا در جاده روستایی گرماب به اولی‌بیک ساعت 18:40 توسط مردم به ندادی امداداطلاع داده شد.

بیشتر بخوانید

وی یادآوری کرد: بلافاصله ۲ تیم عملیاتی از نجاتگران پایگاه امداد و نجات جاده ای زرین رود شهرستان خدابنده همراه با یک دستگاه آمبولانس و ست نجات اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: اين حادثه سه مصدوم و یک فوتی داشت.

هاشی اظهارداشت: نجاتگران اقدام به پانسمان و بانداژ مصدومان کرده و تحویل اورژانس دادند که عملیات ساعت۲۰:۱۰ پایان یافت.

وی از واژگونی 207 در کیلومتر ۲۲ لاین جنوبی آزادراه زنجان-قزوین خبرداد و افزود: ۲ تیم همراه با آمبولانس و ست نجات برای امدادرسانی اعزام شدند که خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: سومین حادثه نیز برخورد کوئیک با گاردریل در کیلومتر ۸۲ جاده زنجان به ماهنشان ساعت ۱۶:۸ توسط مردم به ندای امداد اطلاع داده شد.

هاشمی ادامه داد: ۲ تیم عملیاتی از پایگاه امدادی لولک آباد ماهنشان برای امدادرسانی اعزام شدند که این حادثه یک مصدوم داشت.

وی افزود: امدادگران پس از انجام کمک های اولیه حین انتقال مصدوم به مراکز درمانی در مسیر آن را تحویل اورژانس دادند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان به واژگونی ۲۰۶ در کیلومتر ۶۲ آزادراه زنجان- تبریز اشاره کرد و گفت: این سانحه توسط مردم در ساعت ۱۷:۳۰ به ندای امداد اطلاع داده شد.

هاشمی با بیان اینکه برای امدادرسانی از پایگاه امدادی تیرپارک تیم عملیاتی همراه با ست نجات اعزام و اقدام به انجام کمک های اولیه کردند، افزود: این سانحه یک مصدوم داشت که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

مدير عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ ندای امداد جهت‌ دریافت خدمات امدادی تماس بگیرند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر