logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۱
[ شناسه خبر : ۳۱۱۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مسئول بسیج جامعه زنان استان زنجان در گفتگو با موج رسا:

بیش از ۴٠ عنوان برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در سطح استان زنجان برگزار می‌شود

بیش-از-۴٠-عنوان-برنامه-به-مناسبت-هفته-عفاف-و-حجاب-در-سطح-استان-زنجان-برگزار-می‌شود
مسئول بسیج جامعه زنان استان زنجان با بیان اینکه حجاب و عفاف همواره بخشی از رسالت انبیا و اولیا الهی در راستای استحکام بنیان خانواده بیان شده است گفت: بیش از 40 عنوان برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در سطح استان زنجان برگزار می‌شود.

خدیجه شیخی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه بانوان در راستای ترویج، تبلیغ و گسترش عفاف و حجاب در جامعه باید برای نسل جوان کوشا باشند اظهار کرد: دبیرخانه شورای فرهنگی اجتماعی زنان و دبیرخانه شورای فرهنگی عمومی کشور، شعار "پای خانواده ایستاده ایم" را به عنوان شعار محوری و ملی روز خانواده برای امسال ۲۳ تیر ۱۴۰۲ اعلام کرده است.   

بیشتر بخوانید

وی افزود: یکی از سلاح‌های جنگ روانی دشمن اشاعه بی‌حجابی، فساد و گناه در جامعه است و امروز تبیین اهمیت حفظ عفاف و حجاب در جامعه بسیار حائز دارای اهمیت است.

مسئول بسیج جامعه زنان استان زنجان عنوان کرد: برگزاری بيش از ۴٠ عنوان برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در سطح استان زنجان از جمله برنامه‌های اختصاصی برای هفته عفاف و حجاب در استان است.

شیخی گفت:شعار "پای خانواده ایستاده ایم" به عنوان شعار محوری و ملی روز خانواده اعلام شده است.

وی ابراز کرد: از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برگزاری اجتماع بزرگ خانوادگی، برگزاری نشست‌های روشنگری و تبیینی در حوزه‌های مقاومت بسیج، پیاده‌روی خانوادگی، برگزاری کتابت جمعی قرآن کریم بانوان، برگزاری همایش طلایه داران عفاف و حجاب و تجلیل از بانوان برتر، پاتوق گفتگو و میز مشاوره در اماکن عمومی، دیدار دختران دهه ۸۰ و ۹۰ با مادران شهدای مدافع حرم و امنیت و سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز با موضوع عفاف و حجاب است.

مسئول بسیج جامعه زنان استان زنجان تصریح کرد: همزمان با سراسر کشور نمایش‌های خیابانی "گذر هنر" با موضوعات فرهنگی و اجتماعی به همت بسیج هنرمندان استان زنجان در سطح استان برگزار می‌شود.  

شیخی تاکید کرد: در خصوص نمایش‌های خیابانی نمایش من عروسک نیستم از  ۲۱ الی ۲۳ تیرماه از ساعت ۱۸:۳۰ در محل سبزه میدان اجرا می‌شود و همچنین در شهر قیدار از ۲۱ الی ۲۲ تیرماه ساعت ۱۸ در پارک شهر و شهر خرمدره نمایش سوغات فرنگ ۲۲ تیرماه ساعت ۱۹:۳۰ و ۲۳ تیر ماه ساعت ۱۹:۳۰ پارک شهر با همکاری هنرمندان استان زنجان برگزار خواهد شد. 

شیخی گفت: برگزاری نشست‌های رسانه‌ای با حضور کارشناسان فعال در حوزه عفاف و حجاب از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده است که در سطح استان زنجان برگزار خواهد شد.

وی افزود: مراسم روز چهارشنبه ۲۱ تیر ماه سال جاری در سبزه میدان با سخنرانی نیره قوی، استادیار پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی با اجرای برنامه‌های متنوع برگزار می‌شود.    

مسئول بسیج جامعه زنان استان زنجان عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر، تولید محتوا در فضای مجازی، برگزاری کارگاه‌های حس خوب، اجرای برنامه سفیران مهر، برگزاری مسابقه موشن گرافی در فضای مجازی، ایستگاه‌های فرهنگی، برگزاری تجمع چادر اولی‌ها و برگزاری پویش مادرانه در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های هفته عفاف و حجاب محسوب می‌شود.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر