logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۸
[ شناسه خبر : ۳۱۱۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل انتقال خون استان زنجان در گفتگو با موج رسا:

انتقال خون زنجان آمادگی برای پذیرش عزاداران حسینی را دارد

انتقال-خون-زنجان-آمادگی-برای-پذیرش-عزاداران-حسینی-را-دارد
مدیرکل انتقال خون استان زنجان با بیان اینکه طرح نذر خون حسینی از عاشورا تا اربعین در بین جوانان استان رایج است گفت: در همین راستا انتقال خون زنجان آمادگی برای پذیرش عزاداران حسینی را دارد.

سیامک اسدی در گفت‌وگو باخبرنگار موج رسا; با بیان اینکه موضوع‌ تامین فرآورده‌های خونی یک حرکت خداپسندانه و نوع‌دوستی است اظهار کرد: مردم استان حتی در روزهای اوج کرونا از این حرکت انسان دوستانه دست نکشیده و به لطف اهدا کنندگان توانستیم همه نیازهای فرآورده‌های مورد نیاز مراکز درمانی استان را تامین کنیم و علاوه بر آن در شبکه ملی خون رسانی کشور نیز نقش آفرین باشیم و این باعث افتخار است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در زمان حاضر وضعیت اهدای خون استان خوب است و انتظار می‌رود این روند طی روزهای آینده همچنان تداوم خواهد داشت و حضور مردم مثل همیشه در روزهای عاشورا و تاسوعای حسینی پر رنگ‌تر از سال‌های گذشته باشد.

مدیرکل انتقال خون استان زنجان عنوان کرد:  نیاز به خون و فرآورده های خونی دائمی و همیشگی بوده و فقط به روزهای تاسوعا و عاشورا اختصاص ندارد بلکه در طول سال باید مورد توجه قرار بگیرد.

اسدی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ واحد به شبکه ملی خون رسانی کشور کمک و یاری رسانی شده است.

وی اضافه کرد: کمیت کار در کنار کیفیت مطرح می‌شود و انتقال خون زنجان توانسته با بهترین کیفیت فرآورده‌های خونی را به دیگر استان‌ها ارائه دهد.

مدیرکل انتقال خون استان زنجان  تصریح کرد: اکثر اهداکنندگان خون استان در رده سنی ۱۸ تا 65 سال هستند و در این میان سازمان انتقال خون مظهر وفاق ملی و نماد نوع‌دوستی، ایثار و از خود گذشتگی است و از زمان آغاز به کار این سازمان پدیده مذموم خون فروشی در کشور خاتمه یافته است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر