logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۵
[ شناسه خبر : ۳۱۱۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیئت بوکس استان زنجان در گفتگو با موج رسا:

بوکسور زنجانی به اردو تیم ملی دعوت شد

بوکسور-زنجانی-به-اردو-تیم-ملی-دعوت-شد
رئیس هیئت بوکس استان زنجان با بیان اینکه بوکس یا مشت زنی یکی از رشته‌های ورزش رزمی است که طرفداران زیادی را در استان زنجان به خود اختصاص داده است گفت: بوکسور زنجانی به اردو تیم ملی دعوت شد.

نصرالله سائلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه در ورزش بوکس نیروی بدنی و استفاده از تکنیک دارای اهمیت بسیاری است اظهار کرد: در این ورزش شهامت و قدرت زیاد مورد نیاز است و تکنیهای آن شامل عملکردهای سریع و عکس العمل‌های فعال می‌باشد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: طوفان شریفی در وزن 99 کیلوگرم به اردو تیم ملی از استان زنجان دعوت شده که این افتخاری برای ورزش استان در رشته ورزشی بوکس محسوب می‌شود.

رئیس هیئت بوکس استان زنجان عنوان کرد: تیم ملی بوکس بزرگسالان با حضور 6 ورزشکار از 16 تیرماه در محل باشگاه انقلاب تهران آغاز شده و تا 2 مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

سائلی ابراز کرد: بازی‌های آسیایی که حکم کسب سهمیه المپیک 2024 را دارد و مسابقات قهرمانی آسیا از مهمترین رویدادهای پیش روی بوکس کشورمان در سال‌جاری است.

وی تاکید کرد: تمام مسابقات جهانی و المپیک و دیگر مسابقات رسمی وقت مسابقه سه دوره روند سه دقیقه‌ای تعیین شده که بین هر روند یک دقیقه استراحت خواهد بود و شرکت کنندگان با قوانین مربوط به مسابقات در این رشته پر طرفدار ورزشی حضور خواهند داشت.

 

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر