logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۹
[ شناسه خبر : ۳۱۱۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا مطرح کرد:

دسترسی ضعیف شهرستان ماهنشان به ارتباطات و اینترنت

دسترسی-ضعیف-شهرستان-ماهنشان-به-ارتباطات-و-اینترنت-
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: شهرستان ماهنشان به دلیل موقعیت جغرافیایی آن به لحاظ دسترسی به ارتباطات و اینترنت از متوسط سایر شهرستان‌های استان ضعیف‌تر است.

حامد سرایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه تلاش مجموعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در توسعه متوازن همه شهرستان‌ها، شهرها و روستاها است تا همه مردم بتوانند از فناوری در هر نقطه استفاده کنند اظهار داشت: متأسفانه شهرستان ماهنشان به دلیل موقعیت جغرافیایی آن به لحاظ دسترسی به ارتباطات و اینترنت از متوسط سایر شهرستان‌های استان ضعیف تر است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: با اینکه تلاش‌هایی در طول طی سه سال گذشته انجام شده و 60 روستای بالای 20 خانوار این شهرستان از اینترنت پرسرعت در همه شهرهای این شهرستان فراهم شده است، با این وجود باز جای کار هست و پروژه‌های توسعه‌ای متعددی برای این شهرستان تعریف شده و در حال اجرا می‌باشد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان با بیان اینکه از ابتدای سال 1401 تا کنون تعداد 7 روستای شهرستان ماهنشان به اینترنت پر سرعت متصل شده‌اند گفت: این روستاها شامل روستاهای باغچه، تازه‌کند فخرلو، قره‌داش واقع در بخش مرکزی؛ و روستاهای خورجهان، قوزلو، یاستی قلعه، و اوغلبیک علیا است.

وی با اشاره به اینکه یکی از پروژه‌های با اهمیت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان ماهنشان، پروژه فیبر پشتیبان برای این شهرستان به طول 100 کیلومتر با بیش از 200 میلیارد ریال اعتبار می‌باشد تصریح کرد: این امر موجب پایداری ارتباطات این شهرستان خواهد شد از این رو انتظار می‌رود فرمانداری ماهنشان در پیشبرد این پروژه مساعدت و همراهی داشته باشد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر