logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۶
[ شناسه خبر : ۳۱۱۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
وصیت نامه شهید بهرام حیدری:

شهادت، اوج تعالی انسان است

شهادت،-اوج-تعالی-انسان-است
شهیدان، مقاومت و پویایی جامعه را تضمین می‌نمایند و به جامعه ظرفیت روحی می‌بخشند و ضعف و سستی را از بین می‌برند شهادت، اوج تعالی انسان است.

به گزارش موج رسا; شهید بهرام حیدری در وصیت‌نامه خود نوشته است: سلام بر امام عصر مهدی منجی عالم بشریت و سلام بر خمینی نائب بر حق امام زمان (عج) پیشرو  تمامی رهروان و خار چشم منافقین و مشرکین اسلام و درود بر خون‌های گرانقدر شهدا، بر رزمنگان صحنه‌های نبرد حق علیه باطل و بر امت همیشه در صحنه حزب الله و وفاداران راستین اسلام که وجود آنها برکتی برای ثمره درخت انقلاب است.

بیشتر بخوانید

وصیتنامه شهید بهرام حیدری

قسم به حضرت ولیعصر (عج) که شاهد زیانکاری انسان‌ها است مگر به آنان که ایمان آورده و دارای عمل صالح بوده بشارت داده شده است که همدیگر را در راه حق پایداری کنند.

با درود و سلام به محضر رهبر کبیر انقلاب بت شکن قرن ابراهیم زمان نائب مهدی (عج) پرچمدار حزب الله، و درود فراوان به حضور جانبازان  و بر امت همیشه در صحنه حزب الله که یاد آور دلاوری‌های بسیار است.

ای شهیدان که عاشقانه در راه میهن جان باخته‌اید، عزیزانی که دلاورانه بر کفار تاخته‌ و دلاورانه از کشور اسلامی دفاع کرده، درود ما بر شما که لایق شهادت هستید.

شهدا در راه دفاع از مملکت اسلامی به شهادت نائل آمده و ما را  با این همه درد، رنج و زخم تنها گذاشته و به سوی حق شتافتید شهدا ما را دعا کنید تا بلکه ما هم به جمع شما زندگان تاریخ ملحق شویم زیرا فقط شهادت است که گناه را بر ما بخشیده و انسان را به کمال و درجات والای انسانی می‌رساند.

خطاب به پدر، مادر و خواهرم می‌نویسم، عزیزانم می‌دانم برای بزرگ کردن من چقدر زنج و سختی بر شما تحمیل شده است مادرم می‌دانم که مرا با مستأجری، با فقر و کار گری بزرگ کرده تا در آینده عصای دست شما بزرگان باشم و چه امیدهایی از من بر دل مهربان خود داشتید.

من بسیار تلاش نمودم تا بخشی از امید و آرزوهای شما را بر آورده سازم  ولی شرایط طوری پیش آمد که وجود من برای پیشرفت انقلاب اسلامی، برای لبیک به سخنان رهبر لازم و ضروری شده است.

عزیزانم می‌دانم که تحمل نبود من برای شما سخت و دشوار خواهد بود  اما شما باید برای رضای خدا این سختی و دوری‌ها را تحمل کنید خانواده من همگی تربیت شده اسلام هستند و باید مقاومت و شکیبائی داشته باشند تا با دعای خیر  بر دشمنان غلبه کنیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر