logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۲
[ شناسه خبر : ۳۱۰۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرمدره در گفتگو با موج‌رسا:

۲ هزار نفر کشاورز خرمدره‌ای درخواست دریافت تراکتور دارند

۲-هزار-نفر-کشاورز-خرمدره‌ای-درخواست-دریافت-تراکتور-دارند
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرمدره با بیان اینکه به دلیل جهش قیمت رخ داده در بازار تراکتور، درخواست کاذب برای خرید بالا است گفت: در شهرستان خرمدره بیش از ۲ هزار نفر کشاورز در صف دریافت تراکتور هستند.

<!doctype html>

بیشتر بخوانید

علیرضا اسداللهی در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر تسهیلاتی برای دریافت تراکتور به کشاورزان ارائه نمی‌شود با این حال در شهرستان خرمدره نیز بیش از ۲ هزار نفر در صف دریافت تراکتور هستند.

وی افزود: برای دولت این امکان وجود ندارد که برای هر درخواستی تراکتور تهیه و تحویل نماید و از سویی دیگر بازاری که در قیمت تراکتور رخ داده سبب شده تا یک سری درخواست‌های کاذب نیز ایجاد شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرمدره گفت: باید دقت عمل لازم و کافی وجود داشته باشد تا تراکتور‌ها در اختیار کشاورزان شهرستان قرار گیرد با این وجود از نمایندگی‌های که تراکتور به کشاورزان واگذار می‌کنند خواسته شده تا از درخواست‌کنندگان تاییدیه فعالیت کشاورزی اخذ کنند.

وی بیان کرد: ارائه تسهیلات به همه کشاورزان مقدور نیست و نمی‌توان تمام نیاز کشاورزان را با تسهیلات تامین کرد بنابراین هر ساله تعدادی محدود سهمیه ۶۰ تا ۷۰ نفر در دو دوره تحویل کشاورزان می‌شود و علاوه بر این ادوات دنباله بند نیز تقدیم کشاورزان می‌شود.

اسداللهی یادآور شد: ستاد اجرایی فرمان امام راحل نیز در تامین ادوات دنباله بند در حال همکاری با جهاد کشاورزی و کشاورزان است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر