logo
امروز : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۶
[ شناسه خبر : ۳۱۰۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ابهر در گفتگو با موج رسا خبر داد:

شناسایی ۱۵۲۰ فقره انشعاب قاچاق و غیر مجاز در شهرستان ابهر

شناسایی-۱۵۲۰-فقره-انشعاب-قاچاق-و-غیر-مجاز-در-شهرستان-ابهر-
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ابهر گفت: طی ۲ سال اخیر بیش از ۱۵۲۰ فقره انشعاب غیر‌مجاز در سطح شهرستان ابهر شناسایی ، جمع آوری و تبدیل به انشعاب مجاز شد.

ابراهیم جوان کیا در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: این انشعابات غیر‌مجاز با پایش منطقه به منطقه، زونبندی، گزارشات مردمی، دربسته ها، قرائت نشده‌ها، گزارش وضعیت مشترکین بر اساس ارقام میانگین مصرف و همچنین براساس گزارشات هدر‌رفت و پرت آب شناسایی، جمع آوری و یا تبدیل به انشعاب مجاز و یا قطع می‌شوند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه بیشتر این انشعابات غیر‌مجاز در سکونت‌گاه‌های حاشیه‌ای و غیر‌رسمی و در برخی از نواحی حسین آباد و قسمتی از شریف آباد شناسایی شده است، گفت: در سال گذشته ۶۶۰ فقره شناسایی و در سه ماه اول سال جاری نیز ۱۸۰ فقره انشعابات غیرمجاز شناسایی و تعیین تکلیف شده‌ است.

جوان کیا افزود: با اقدام این شرکت در سه ماهه اول سال جاری تعداد ۵۲ رشته انشعاب غیرمجاز نیز در روستاهای شهرستان ابهر شناسایی و قطع شد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ابهر تصریح کرد: با شناسایی و جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز در شهرستان ابهر، میزان هدر رفت آب در این شهرستان نسبت به میانگین سالیان گذشته حداقل ۳ درصد کاهش داشته است، که تاثیر بسزایی در میزان آب مصرفی و کاهش نوسانات افت فشار آب و افزایش ضریب اطمینان در شبکه آبرسانی داشته است .

جوان کیا افزود: ۵۲ هزار و ۶۶۳ مشترک در شهرستان ابهر و ۱۰ هزار و ۱۵۱ مشترک در مناطق روستایی تحت پوشش این سازمان هستند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه استفاده غیرمجاز از شبکه آب شهری و روستایی بر اساس ماده ۶۶۰ قانون مجازات اسلامی جرم محسوب می‌شود، با متخلفین در این حوزه برخورد قانونی لازم صورت می‌پذیرد تا حق و حقوق مشترکین قانونی تضییع نشود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر