logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۱
[ شناسه خبر : ۳۱۰۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مدرس دانشگاه و فارغ‌التحصیل دانشگاه علامه طباطبایی تهران در گفتگو با موج رسا:

شهید صدوقی، مرد میدان علم و عمل بود

شهید-صدوقی،-مرد-میدان-علم-و-عمل-بود
مدرس دانشگاه و فارغ‌التحصیل دانشگاه علامه طباطبایی تهران با بیان اینکه شهید محراب آیت‌الله محمد صدوقی (ره) در ۱۱ تیرماه سال ۱۳۶۱ پس از اقامه نمازجمعه به دست منافقان کوردل در مسجد ملااسماعیل یزد به شهادت رسید گفت: شهید صدوقی، مرد میدان علم و عمل بود.

محمد رضوانی‌فر در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه شهید والامقام در بدو ورودش به شهر مقدس قم ضمن آشنایی و برقراری روابط صمیمانه با امام خمینی (ره ) مورد عنایت ویژه آیت الله العظمی حایری یزدی قرار گرفت و انجام برخی امور حوزه از جمله مسائل مالی به وی واگذار شد اظهار کرد: نسل کشی و تحریف تاریخ؛ مبنای تشکیل کشوری به نام آمریکاست آنجا که اقوام رنگین پوست بومی ساکن در قاره آمریکا را رنگین چشمان اروپایی با سلاح‌های گرم و بیمارهای گوناگون کشتند یا به بردگی گرفتند و با داستان کریستف کلمب این کشف بزرگ را به نام خود زدند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: واقعیت این است که آمریکا کنونی که با هژمونی رسانه به عنوان آمال و آرزوی مردمان دنیای کنونی خود را تثبیت کرده، تاریخی ندارد و کل پیشینه آن از منار جنبان اصفهان ایران کمتر است کشتن و تحریف حربه همیشگی اروپاییان تازه وارده قاره آمریکا بوده است.

مدرس دانشگاه و فارغ‌التحصیل دانشگاه علامه طباطبایی تهران عنوان کرد: مدرنیته و ضدیت با سنت و تاریخ بهترین حربه غربیان برای محاجه و مقابله با شرق و شرقیان و علی الخصوص معتقدین به ادیان الهی و ابراهیمی است.

رضوانی‌فر گفت:  شروع مدرنیته و دنیا زدگی و آنگونه که خودشان می‌گویند عرفی شدن شاید در فرانسه قرن 19  بود اما اوج این دنیا زدگی در  لگد مال شدن انسانیت در محور و کانون آمریکای کنونی به شدت در حال پیگیری است.

وی تاکید کرد: وقتی محور حق و حقانیت نه خداوند که نفسانیات بشری باشد پس بیراهه نیست اگر حق دگرباشان و همجنسگرایان امروزه مهمترین دغدغه حقوق بشر آمریکایی است.

مدرس دانشگاه و فارغ‌التحصیل دانشگاه علامه طباطبایی تهران ابراز کرد: کشتار کودکان مظلوم یمن،  افغانستان،  آوارگی کودکان سوری،  فلسطینی، قتل عام مسلمانان میانمار و جنایات بوکوحرام در نیجریه،آوارگی مردم سودان و صحرای غربی و صدها مساله دیگر بر همین محور چندان موضوع قابل توجه نیست چرا که بر اساس حقوق بشر دنیا زده غربی قابل تحلیل نیست.

رضوانی‌فر تصریح کرد: در نگاه غربیان انسان همیشه محق بوده و همه امور بر اساس حق انسان باید سامان یابد به قول مرحوم علامه جعفری منشور تکالیف بشر باید محور تصمیمات باشد یعنی بشر همانقدر که محق است مکلف نیز هست.

وی ابراز کرد: حقوق بشر آمریکایی چیزی به نام تکلیف نمی‌شناسد به هیمن دلیل است که گرسنگاه آفریقای مرکزی باید از گرسنگی بمیرند اما مازاد تولید گندم آمریکا باید به آب ریخته شود.

مدرس دانشگاه و فارغ‌التحصیل دانشگاه علامه طباطبایی تهران عنوان کرد: استقلال طلبی همچون آلارمی آمریکاییان و حقوق بشرشان را به کار می‌اندازد همینقدرکه مسلم شده که کشوری خارج از زیر بیرق آمریکا و ایادیش طلب استقلال می‌کند.

رضوانی‌فر تاکید کرد: بهانه‌های حقوق بشری شروع به انتشار می‌کنند از نگاه حقوق بشر آمریکایی فقط خوانش آمریکا از حقوق بشر درست بوده و همه کشورها به خطا رفته است.

وی ابراز کرد: وقتی معیار تمالیات انسانی باشد قلب حقایق آسان می‌شود از دید حقوق بشر آمریکایی همه دنیا تحت سیطه طوفان بی عدالتی و ناآرامی است.

مدرس دانشگاه و فارغ‌التحصیل دانشگاه علامه طباطبایی تهران افزود: این کدخدای عالم است که می‌تواند زمام امور را به دست گرفته و انسان را به سرمنزل آرامش برساند.

رضوانی‌فر تاکید کرد: تمام فیلم‌های هالیوودی و قهرمانپردازی‌های دروغینشان برای تثبیت این موضوع است و البته که "و مکرو و مکر الله ان الله خیرالماکرین".

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر