logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۹
[ شناسه خبر : ۳۱۰۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل ثبت احوال استان زنجان در گفتگو با موج رسا:

ثبت نام افراد بالای 18 سال فاقد شناسنامه، الکترونیکی شد

ثبت-نام-افراد-بالای-18-سال-فاقد-شناسنامه،-الکترونیکی-شد
مدیرکل ثبت احوال استان زنجان با بیان اینکه تخصیص شناسه و صدور کارت موقت برای فاقدین شناسنامه در کل کشور در نظر گرفته شده است گفت: ثبت نام افراد بالای 18 سال فاقد شناسنامه، الکترونیکی شد.

مهدی ژاله چیان در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه به منظور تسهیل امور همشهریان در استان ثبت نام این افراد با راه اندازی سامانه الکترونیکی http://faghedin.sabteahval.ir صورت می‌گیرد اظهار کرد: صدور شناسنامه الکنرونیکی به منظور شناسایی، صدور کارت موقت و در نهایت تعیین تکلیف افراد فاقد شناسنامه در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: با توجه به رویکردهای دولت سیزدهم  مبنی بر تعیین تکلیف افراد فاقد شناسنامه، سازمان ثبت احوال کشور  در سال 1401 با مهیا نمودن زیرساخت‌های لازم برای شناسنامه دار شدن افراد اقدام به صدور شناسنامه الکترونیکی کرده است.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان ابراز کرد: این طرح با هدف استفاده از خدمات اجتماعی در راستای مقابله با فقر مطلق و کمک به ایجاد سازو کارهای قانونی برای ارائه خدمت به  افراد فاقد شناسنامه صورت می‌گیرد.

ژاله چیان گفت: خوشبختانه در استان زنجان تاکنون افراد فاقد شناسنامه شناسایی نشده و هیچ پرونده جاری که در اداره ثبت احوال استان  ثبت گردیده باشد در این حوزه وجود ندارد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر