logo
امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۳
[ شناسه خبر : ۳۱۰۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان مطرح کرد:

اجتماع مسلمانان در حج ابراهیمی باید جلوه ویژه‌ای پیدا کند

اجتماع-مسلمانان-در-حج-ابراهیمی-باید-جلوه-ویژه‌ای-پیدا-کند
امام جمعه ماهنشان گفت: هر اجتماعی را می‌شود پنهان کرد اما اجتماع بین‌الملل اسلام را نمی‌شود پنهان کرد عده کثیری از هموطنان ما و مسلمانان در حال انجام حج ابراهیمی بوده و باید در صدا و سیما و در رسانه‌ها جلوه ویژه‌ای داشته باشد.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام محمد‌رضا علی‌اکبری در خطبه‌های نماز عید سعید قربان در شهرستان ماهنشان اظهار داشت: امروز فضای مجازی میدان نبرد است اینکه رهبر معظم انقلاب در این سال‌ها مرتباً بر مسئله جهاد تبیین پافشاری می‌کنند معنای آن این است که شما سخنی را که به حق و به طرفداری از حق، بر مبنای عقل و اندیشه و آگاهی باشد را بیان نمایید.

بیشتر بخوانید

وی افزود: امروز جهان اسلام نیاز به آگاهی دارد باید در این میدان وارد شویم و با قدرت با آگاهی تا بتوانیم عزیزانمان را نجات دهیم و مسئولین در این عرصه وظیفه مضاعفی دارند.

امام جمعه ماهنشان با اشاره به ایام پایانی حج، با بیان اینکه حج پرچم اسلام است و آن برای هدایت و راهنمایی می‌باشد گفت: هر اجتماعی را می‌شود پنهان کرد اما اجتماع بین‌الملل اسلام را نمی‌شود پنهان کرد عده کثیری از هم‌وطنان ما و مسلمانان در حال انجام حج ابراهیمی می‌باشند باید در صدا و سیما و در رسانه‌ها جلوه ویژه‌ای داشته باشد باید در جامعه نمود پیدا کند همچنان که در کشورهای اسلامی دیگر نمود دارد اما آنگونه که انتظار است در جامعه ما نمود ویژه‌ای ندارد.

وی بیان کرد: یکی از موفقیت‌های دولت کنونی مذاکراتی هست که در پشت پرده با کشورهای اروپایی و غیر مستقیم با آمریکا انجام گرفت و آنها را متقاعد کردند که از سازمان تروریستی منافقین حمایت نکنند و در صورت حمایت اشتباه بزرگی است و باعث خواهد شد که هیچگونه تفاهمی فی ما بین انجام نگیرد در نتیجه این سیاست دولت آلبانی با هزار پلیس به مقر منافقین حمله کرد و فرانسه هم از برگزاری کنفرانس امتناع کرد منافقین که ۱۷ هزار شهید از جامعه اسلامی گرفته اکنون گرفتار شده و باید تحویل نظام داده شوند تا جوابگوی جنایات خود باشند

باز شدن گره کور روابط با همسایگان و کشورهای اسلامی این روابط هم شاخصه اقتدار سیاسی هم زمینه اقتدار اقتصادی،هم خارج کردن ایران از انزوا و هم شروع مراودات اقتصادی و شکسته شدن تحریم‌ها می‌باشد.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری تصریح کرد: اطعام غدیر یک سنت دیرینه است که فراموش شده و باید احیا شود.

وی با اشاره به روایات مختلف در اهمیت اطعام غدیر از همه مردم ومسئولین و صدا و سیما و علما، خواست در این زمینه تلاش نمایند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر