logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۷
[ شناسه خبر : ۳۰۹۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

دستور رئیسی برای تشکیل کارگروهی جهت رفع کندی اینترنت

-دستور-رئیسی-برای-تشکیل-کارگروهی-جهت-رفع-کندی-اینترنت-
رئیس جمهور کارگروهی متشکل از مرکز ملی فضای مجازی و وزارت ارتباطات را مامور کرد تا گلایه‌های مردم درباره کندی اینترنت را بررسی و حداکثر تا یک‌ماه آینده نتیجه بررسی و راهکارهای رفع دغدغه‌های مردم را ارائه کند.

<!doctype html>

بیشتر بخوانید

به گزارش موج رسا; شورای‌عالی فضای مجازی عصر امروز سه‌شنبه به ریاست سید ابراهیم رئیسی و با حضور سران قوای مقننه و قضائیه و سایر اعضای حقیقی و حقوقی تشکیل شد.

رئیس جمهور در این جلسه با تاکید بر اقدامات خوب صورت گرفته برای توسعه شبکه ملی اطلاعات و سکوهای ایرانی و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، به برخی گلایه‌های مردمی در سفرهای استانی در رابطه با کندی اینترنت اشاره و کارگروهی متشکل از مرکز ملی فضای مجازی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را مامور کرد تا موضوع را بررسی و حداکثر تا یک‌ماه آینده نتیجه بررسی و راهکارهای رفع دغدغه‌های مردم را ارائه کند.

در این جلسه همچنین تطابق برنامه هفتم با سیاست‌های کلان حوزه فضای مجازی مورد بررسی قرار گرفت و اعضا تاکید کردند که با توجه به گسترش کاربری‌های این عرصه و افزایش روزافزون ارتباط زندگی مردم با فضای مجازی، ضرورت دارد که از برنامه‌های دقیق و جدی برای توسعه این بخش در 5 سال آینده برخوردار باشیم.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر