logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۳
[ شناسه خبر : ۳۰۹۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ابهر در گفتگو با موج رسا:

منافقین تروریست‌های خون آشام مزد بگیر آمریکا هستند

منافقین-تروریست‌های-خون-آشام-مزد-بگیر-آمریکا-هستند-
امام جمعه ابهر با بیان اینکه منافقین از زمان قبل و بعد انقلاب با مردم و پیشرفت ایران مشکل داشتند، گفت: منافقین تروریست‌های خون آشام مزد بگیر آمریکا هستند.

حجت الاسلام سعید مرادپور در گفت وگو با  موج رسا; اظهار داشت: در قضایای اخیر که منافقین بی آبرو و ذلیل مورد حمله پلیس آلبانی قرار گرفتند، نکاتی مورد توجه قرار می‌گیرد که این گروهک از اول انقلاب به عنوان منافقین در کشور معروف بودند که جنایات بسیار وحشتناکی را در کشور عزیزمان انجام دادند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه منافقین بیش از ۱۷۰۰۰ نفر از مردم کوچه، خیابان و مسئولین و خدمتگزاران را با شدیدترین و فجیعترین وضع به شهادت رساندند، گفت: یکی از این جنایاتشان ترور مسئولان مملکتی، ترور ۷۲ تن شهید است، در سالگرد شهدای هفتم تیر هستیم که در رأس آنها شهید مظلوم شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران بی‌گناهش که در یک جا برای خدمت به این مردم جمع شده بودند به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام مرادپور تصریح کرد: در ۶ تیرماه ترور نافرجام بر علیه مقام معظم رهبری شکل می‌گیرد که خداوند اراده فرموده بود که ایشان از این ترور جان سالم به در ببرند، ولی ایشان مجروح و جانباز انقلاب شدند و دستشان دچار آسیب شدید شد، اگر این مورد در جهت دیگری قرار می‌گرفت قطعا ما امروز از فیض وجود این عزیز بزرگوار محروم بودیم.

وی با بیان اینکه بیشترین ترور را منافقین نسبت به مسئولین کشور انجام داده‌اند، گفت: مسئولان کشور عزیزمان در خط ترور قربانیان قرار گرفتند که در دنیا بی‌سابقه است و یکی از ویژگی‌های شاخص انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام مرادپور اذعان کرد: این اقدامات نشان دهنده قصد و نیت منافقین برای براندازی انقلاب اسلامی بود چون هرکس که در ایران مشغول خدمتگزاری بود مورد ترور قرار می‌گرفت، به طوری که در سال‌های اخیر نیز این روند ترور را ادامه داده‌اند و عزیزان ما از جمله شهید صیاد شیرازی را بعد از انقلاب به شهادت رساندند.

امام جمعه ابهر افزود: رهبران ما نیز مانند مردم خود قربانی ترور شدند که این در دنیا بی سابقه است و ما به یاد نداریم کشوری را که تا این حد مسئولانش مورد ترور تروریست‌های خون آشام و دست به مزد آمریکا قرار گرفته باشد و این باعث آسیب به ما شده است.

وی با بیان اینکه این مسائل حقانیت و مظلومیت این نظام، دشمنی منافقین با خواست و اراده و پیشرفت مردم ایران را نشان می‌دهد، گفت: در حقیقت منافقین دیکتاتورهای جدیدی بودند که مخالفین خود را به هر شکل و اندازه با شدیدترین برخورد از میان برمی‌داشتند که امروز نتیجه عمل خود را می‌بینند و خداروشکر در دنیا رسوا شدند، انشاالله به زودی سران آنها برمی‌گردند و در دادگاه عادلی مورد بازخواست قرار می‌گیرند و به اشد مجازات خواهند رسید.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر