logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۵
[ شناسه خبر : ۳۰۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون فرهنگی شهردار زنجان خبرداد

حضور 270 شطرنج‌باز در مسابقات شطرنج آماتور‌های ایران

حضور-270-شطرنج‌باز-در-مسابقات-شطرنج-آماتور‌های-ایران

معاون فرهنگی شهردار زنجان از برگزاری مسابقات شطرنج آماتور‌های ایران در زنجان خبرداد و گفت: ایم مسابقات با حضور 270 شطرنج باز در کارخانه کبریت زنجان در حال برگزاری است.

سید‌سعید صفوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری رقابت‌های شطرنج آماتورهای ایران در زنجان اظهار کرد: این رقابت‌ها در محل تاریخی کارخانه کبریت زنجان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در دومین دوره مسابقات شطرنج آماتور‌های ایران 270 شطرنج باز حضور دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری استان زنجان با بیان اینکه شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات سراسر کشور بوده است افزود: این دوره از مسابقات با مشارکت هیئت شطرنج و شهرداری زنجان بوده که فردا آخرین روز رقابت‌ها خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه دومین دوره مسابقات قهرمانی شطرنج آماتورهای ایران در زنجان در حال برگزاری است بیان کرد: براساس اظهارات کارشناسان کیفیت این دوره نسبت به دوره قبل بسیار بالا است.

صفوی با بیان اینکه این رقابت‌ها از ششم مرداد ماه آغاز شده و تا یازدهم مرداد ادامه دارد افزود: از استان زنجان نیز در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات شطرنج بازان از 22 استان حضور دارند افزود: این دوره از مسابقات به صورت منحصر به فرد در یک فضای تاریخی زنجان در حال برگزاری است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر