logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۲
[ شناسه خبر : ۳۰۹۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
امام جمعه قیدار:

رهبر معظم انقلاب ذخیره الهی برای مردم ایران است

رهبر-معظم-انقلاب-ذخیره-الهی-برای-مردم-ایران-است
امام جمعه قیدار با بیان اینکه ابراز ارادت‌ها و علاقه‌مندی‌ها نسبت به شخصیت رهبر معظم در بیانات علماء، فقهاء و مؤمنین کم نبوده و نیست گفت: اما آنچه جالب است اعترافات کسانی است که در موضع جبهه معاندت و مخالفت و دشمنی با رهبر انقلاب دارند.

حجت‌الاسلام موسوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه 6 تیر سالروز سوء قصد منافقین به رهبر معظم انقلاب در مسجد ابوذر است اظهار داشت: ششم تیرماه سال۱۳۶۰ در حالی که تنها شش روز از شهادت دکتر مصطفی چمران، گذشته بود، پروژه حذف رهبران اصلی جریان پیرو خط امام(ره)، با انفجار بمب کار گذاشته شده در ضبط صوت قرار داده شده روی تریبون سخنرانی آیت‌الله خامنه‌ای در مسجد ابوذر تهران، توسط سازمان منافقین کور دل خلق کلید خورد. 

بیشتر بخوانید

حجت‌الاسلام موسوی افزود: ولی مشیت و اراده خدای متعال به صورت واقعا معجزه آسا بر این تعلق گرفت که این ذخیره الهی سکان انقلاب را به دست بگیرند و آن را تا سر منزل مقصود هدایت نمایند.

وی تاکید کرد: این‌ فقط بخشی کوچک از جنایت‌های آمریکا علیه مردم ایران است و تحریم‌های کنونی آمریکا نیز جنایت علیه بشر است همچنان ادامه دارد.

وی افزود: در بسیاری از موارد، هم عصربودن(معاصرت) مانع از این می‌شود که ما برخی شخصیت‌ها را بشناسیم و درک درستی از آنها داشته باشیم؛ و تنها پس از گذشت زمان است که به جایگاه و منزلت والای آن شخصیت بزرگ پی می‌بریم.

امام جمعه قیدار با بیان اینکه ابراز ارادت‌ها و علاقه‌مندی‌ها نسبت به شخصیت رهبر معظم در بیانات علماء، فقهاء، صلحاء و مؤمنین کم نبوده و نیست گفت: اما آنچه جالب توجه است اعترافات کسانی است که در موضع جبهه معاندت و مخالفت و دشمنی با رهبر انقلاب دارند.

وی اذعان کرد: طبق گفته آیت الله سیستانی، از مراجع عظام تقلید «امروز سربلندی و عزت اسلام در گرو عزت جمهوری اسلامی ایران است و عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران نیز در گرو سربلندی و موفقیت آیت الله خامنه ای می باشد».

حجت‌الاسلام موسوی ادامه داد: ولادیمیر پوتین(رئیس جمهور روسیه) که تعلق مذهبی نداشته و شخصی لائیک به شمار می‌رود پس از دیدار با رهبر انقلاب می‌گوید «با عنایات به مطالعاتی که من درباره مسیح داشته ام در ملاقات با رهبر ایران تمام ویژگی‌های نوشته شده برای مسیح را در آیت‌الله خامنه‌ای دیدم و برایم متجلی شد. حکیم بزرگی در ایران نشسته است که به ذهن من خطور نمی‌کرد او تا به این حد همه جانبه‌نگر باشد. او حکیم و دانشمندی است که با وجود درایت و هوش سرشار ایشان هیچ خطری متوجه ایران نمی‌شود.

وی بیان کرد: همین‌طور نتانیاهو رئیس دولت اشغالگر صهونیستی گفته است: «قبلاً درباره خطر هسته‌ای ایران هشدار دادم، اما امروز می‌خواهم خطر پیچش تاریخ به نفع ایران را گوشزد کنم و بگویم [آیت الله] خامنه‌ای از تنگه هرمز تا تنگه جبل الطارق در مراکش را به لرزه انداخته و ملت‌ها را به سوی خود جلب کرده است. دوستان هوشیار ما می‌دانند که خیلی وقت است رهبر ایران رهبر منطقه و مسلمین جهان است.»

امام جمعه قیدار گفت: طبق اذعان کاندولیزا رایس(وزیر سابق امور خارجه امریکا و از تئوریسین‌های برجسته این کشور) به اقتدار رهبر جمهوری اسلامی، نمونه‌ای کوچک اما خواندنی از اینگونه تصریحات دشمنان قسم خورده است. وی در گفتگو با رویترز به صراحت اعلام کرد: «رهبر ایران می‌تواند نقشه‌هایی را که بهترین ذهنها با صرف بیشترین بودجه‌ها در زمانی بسیار طولانی کشیده و مجریانی ماهر اجرای آن را به عهده گرفته اند، با یک سخنرانی یک ساعته خنثی کند.

وی با اشاره به اینکه ابوالحسن بنی صدر خائن، که از ۱۵ بهمن ۱۳۵۸ تا ۱ تیر ۱۳۶۰ رئیس جمهور ایران بود، بعد از ماجراهای فتنه 1388 در گفت‌وگو با نشریه آبزرور که از سال 1791 میلادی در بریتانیا منتشر می شود گفته است: «اگر ایشان [امام خمینی(ره)] زنده بود، صدها بار به آقای خامنه‌ای احسنت می‌گفت. دلیل این تحسین این است که آقای خامنه‌ای به خوبی توانسته نظامی که آقای خمینی ایجاد کرد حفظ کند.

وی ادامه داد: همین‌طور عطاءالله مهاجرانی از مؤثرترین چهره‌های سیاسی و فرهنگی در دولت‌های پنجم، ششم، هفتم و هشتم(دولت‌های رفسنجانی و خاتمی) و فعالان فتنه 1388، بعد از فرار از ایران در کنفرانسی درباره وضعیت زندگی و فعالیت‌های اقتصادی رهبر معظم انقلاب اذعان کرده است: که «من آیت‌الله خامنه‌ای را خوب می‌شناسم و می‌دانم که در تمام کارنامه اقتصادی خود و اقوامش، نقطه سیاه که هیچ، حتی یک نقطه خاکستری هم نمی‌توان یافت.

امام جمعه قیدار در ادامه با اشاره به اینکه با گذشت بیش از چهار دهه از وقوع این حادثه تلخ و تاسف بار ملت ایران امروز در اوج بصیرت و ولایت‌مداری به زعامت و رهبری امام خامنه ای افتخار می کنند گفت: یقین داریم که دشمن از غیض خود به نقطه هلاکت افتاده است.

وی افزود: در دهه‌های اخیر مقام معظم رهبری با تیزبینی، درایت و بصیریت فوق‌العاده و شاخصه گفتمان‌سازی در عرصه‌های مختلف جمهوری اسلامی ایران را به نقطه ارزشمندی هدایت کرده است که باید به این حرکت فخر کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر