logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۸
[ شناسه خبر : ۳۰۹۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در گفتگو با موج رسا:

بیمارستان تخصصی اعصاب و روان مربوط به پروژه رجبعلی مقدم با پیشرفت 95 درصدی روبرو است

-بیمارستان-تخصصی-اعصاب-و-روان-مربوط-به-پروژه-رجبعلی-مقدم-با-پیشرفت-95-درصدی-روبرو-است-
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه بیمارستان تخصصی اعصاب و روان از جمله پروژه‌های مهم در استان است گفت: بیمارستان تخصصی اعصاب و روان مربوط به پروژه رجبعلی مقدم با پیشرفت 95 درصدی افتخار بزرگ برای استان زنجان است.

حسن بختیاری در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه پروژه بیمارستان سوانح سوختگی و بیمارستان روانپزشکی رجبعلی مقدم طی سال های گذشته به دلیل عدم اعتبارات لازم راکد بود اظهار کرد: با تامین اعتبارات لازم  توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی و وزارت بهداشت، به طور چشمگیری پیشرفت کرده است و امیدورم تا ماه‌های آینده شاهد بهره‌برداری از این بیمارستان تخصصی در استان باشیم.

بیشتر بخوانید

وی افزد: امیدواریم طی ماه‌های آینده شاهد افتتاح این پروژه مهم برای استان و هم استانی‌ها باشیم و با در نظر گرفتن این نکته که امروزه بیمارستان تخصصی اعصاب و روان مربوط به پروژه رجبعلی مقدم با پیشرفت 95 درصدی افتخار بزرگ برای استان زنجان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان عنوان کرد: بیمارستان سوختگی و روانپزشکی استان یکی از مجهزترین و استاندارد ترین مراکز روانپزشکی در سطح کشوراست که این امتیازی برای استان زنجان می‌باشد.

بختیاری افزود: مراکز انکولوژی بیمارستان ولیعصر(عج) یکی از پروژه‌های افتتاح شده در سال گذشته است که بعنوان یکی از مراکز نمونه در سطح کشور مطرح است.

وی تصریح کرد: پروژه سوانح سوختگی از جمله پروژه‌های مهم در استان است که در سال‌های گذشته راکد بوده و به مرحله لغو نیز ختم گردید ولی خوشبختانه در سال 1401 با پیشرفت فیزیکی 95 درصد روبرو شده و ادامه دارد وطی ماه‌های آینده شاهد بهره‌برداری از آن خواهیم بود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر