logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۶
[ شناسه خبر : ۳۰۹۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس راهور زنجان:

علت سانحه اتوبوس شهری زنجان در حال بررسی است

علت-سانحه-اتوبوس-شهری-زنجان-در-حال-بررسی-است
رئیس پلیس راهور زنجان با بیان اینکه یکی از اتوبوس‌های شهری زنجان دچار حادثه شد گفت: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشت و علت دقیق این سانحه در حال بررسی است.

مرتضی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به حادثه اتوبوس شهری در زنجان اظهار کرد: این حادثه عصر روز گذشته ساعت ۱۹:۳۰ در ضلع جنوبی میدان آزادی اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه این حادثه بعد از پیاده کردن مسافران این اتوبوس در ایستگاهی که در میدان آزادی تعیین بوده رخ داده است عنوان کرد: راننده اتوبوس بعد از پیاده کردن مسافران شروع به حرکت می‌کند و شواهد نشان می‌دهد که کنترل وسیله نقلیه از دست این راننده خارج شده است.

رئیس پلیس راهور زنجان با تاکید براینکه این علت در حال بررسی است بیان داشت: احتمال این که اتوبوس دچار نقص فنی شده باشد را دارد و در این حادثه اتوبوس بعد از ورود به داخل بلوار آزادی با درختی برخورد کرده و ماشین را نگه می‌دارد که این درخت مانع وقوع حواث می‌شود.

وی با بیان اینکه بنا به اعلام خود این راننده گاز و ترمز را اشتباه گرفته است بیان داشت: این حادثه بدون هیچ مصدوم یا فوتی بوده و حال راننده هم خوب است.

محمدی در پایان تاکید کرد: رانندگانی که از وسایل عمومی استفاده می‌کنند دفترچه رانندگی و کارت سلامت می‌گیرند و به طور کلی نیروی انتظامی هم این افراد را از طریق آزمایشات پزشکی تایید می‌کند تا هیچ ایرادی نداشته باشند و همچنین این رانندگان هر ساله دفترچه رانندگی و کارت سلامتشان بررسی و تمدید می‌شود.

 

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : دوست ] [ ۰۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴ ]
با سلام اتوبوس فرسوده بوده و از استانهای دیگر آمده
[ نام : دوست ] [ ۰۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴ ]
با سلام اتوبوس فرسوده بوده و از استانهای دیگر آمده
فرم ارسال نظر