logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۱
[ شناسه خبر : ۳۰۹۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان حمل‌و‌نقل و مدیریت بار و مسافر شهرداری زنجان:

اتوبوس درون شهری زنجان دچار حادثه شد

اتوبوس-درون-شهری-زنجان-دچار-حادثه-شد
رئیس سازمان حمل‌و‌نقل و مدیریت بار و مسافر شهرداری زنجان گفت: عصر امروز در پی نقص فنی به وجود آمده، یکی از اتوبوس‌های متعلق به بخش خصوصی ناوگان درونشهری زنجان (مسیر انصاریه- شهرک امیرکبیر) در پایانه بلوار آزادی ترمز بریده و داخل بلوار می‌شود.

به گزارش موج رسا; داود نوری اظهار داشت: عصر امروز در پی نقص فنی به وجود آمده، یکی از اتوبوس‌های متعلق به بخش خصوصی ناوگان درونشهری زنجان (مسیر انصاریه- شهرک امیرکبیر) در پایانه بلوار آزادی ترمز بریده و داخل بلوار می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه به علت دور موتور بالا کنترل اتوبوس کار سختی بوده است، به همین دلیل راننده ترجیح داده است که آن را به سمت جداول پارک هدایت کند تا به کسی آسیب نرسد، افزود: خوشبختانه زمانی این اتفاق رخ داده که اتوبوس خالی از مسافر بوده و فقط راننده از ناحیه پا و کمر دچار آسیب‌دیدگی شده و بخشی از جداول کنار پارک از بین رفته است.

وی با تکذیب شایعات مطرح شده در ارتباط با سکته راننده به علت وقوع این حادثه بیان کرد: راننده از رانندگان مجرب بوده و این موضوع صرفا یک حادثه بوده است و هم اکنون راننده تحت نظر پزشک است.

نوری با اشاره به اینکه ناوگان اتوبوسرانی زنجان از سال گذشته در حال نوسازی و همچنین افزایش تعداد است، اضافه کرد: سال گذشته در راستای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی نیز 25 دستگاه اتوبوس که دارای سن بالا، بازسازی شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان نیز گفت: سه خودروی در محل حادثه حاضر است و کارهای امدادی را انجام می دهند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر