logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۶
[ شناسه خبر : ۳۰۹۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان:

۱۷ تیم ورزشی استان زنجان در لیگ برتر حضور دارند

۱۷-تیم-ورزشی-استان-زنجان-در-لیگ-برتر-حضور-دارند
معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: در لیگ‌های برتر ورزشی ۱۷ تیم از استان زنجان حضور دارند که سهم بانوان زنجانی ۲تیم و سهم آقایان ۱۵ تیم است.

غفار امانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: در حال حاضر ۱۷ تیم ورزشی از استان زنجان در لیگ‌ برتر حضور دارند که سهم بانوان زنجانی ۲تیم در رشته‌های واترپلو، بسکتبال(زیر۲۰سال) و سهم آقایان ۱۵ تیم در رشته‌های تکواندو، کاراته، کشتی، ووشو، هندبال، سه‌گانه، فوتسال و فوتبال است. 

بیشتر بخوانید
وی تصریح کرد: معمولا برگزاری لیگ‌ها در رشته‌های ورزشی در نیمه دوم سال برگزار می‌شود و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های ما و هیئت‌های ورزشی این رقم افزایش یابد.

امانی در ادامه با اشاره به برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت در استان زنجان ادامه داد: برگزاری کلاس‌ها و جشنواره تابستانی اوقات فراغت توسط هیئت‌های ورزشی استان و شهرستان‌ها در ترم تابستان و استعدادیابی از بین این عزیزان توسط هیئت‌های استانی و شهرستانی برای علاقمندان در حال انجام است.

وی بیان کرد: :تعرفه شهریه‌های خدمات ورزشی توسط باشگاه‌ها از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام شده منتها ابلاغ شهریه‌ها را منوط به رتبه‌بندی باشگا‌ه‌ها بوده که بلافاصله پس از ابلاغ دستورالعمل رتبه‌بندی اقدامات لازم را انجام شده است.

معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان خاطر نشان کرد: اکیپ‌های را در سطح کل استان شکل داده و در حال رتبه‌بندی باشگاه‌ها هستیم، بلافاصله پس از اتمام رتبه‌بندی باشگاه‌ها تعرفه‌های جدید را ابلاغ خواهیم کرد که امیدواریم در این خصوص ساماندهی خوبی انجام شود.

امانی افزود: با ایجاد 20 ایستگاه ورزشی در پارکها، بوستان‌ها و برخی از سالن‌های ورزشی و برگزاری تمرینات صبحگاهی و عصرگاهی، شرایط ورزش رایگان را برای عموم مردم ایجاد کردیم و امیدواریم همشهریان عزیز استقبال خوبی از این برنامه‌ها داشته باشند چرا هدف از این برنامه‌ها افزایش تحرک و پویایی و سلامت جامعه است.

وی ادامه داد: لازم توضیح است که برنامه‌ریزی داخل بوستان در حیطه کاری شهرداری می‌باشد. و با هماهنگی صورت گرفته با شهرداری مقدمات عقد تفاهم نامه با شهرداری در دستور کار این اداره کل است.

وی افزود: در خصوص نظارت بر کیفیت کلاس‌ها آموزشی چون مرجع فنی رشته‌های ورزشی هیئت‌های ورزشی بوده یکی از وظایف هیئت‌های ورزشی نظارت بر کلاس‌های آموزشی مربوطه خود هستند. و از طریق 1- مراجعه به هیئت‌های استانی و شهرستانی این امکان وجود دارد 2- مراجعه و یا تماس تلفنی با کارشناسان ورزشی در اداره کل ورزش و جوانان استان و یا شهرستان 3 – مراجعه به واحد بازرسی و پاسخگویی به شکایات مردمی اداره کل یا از طریق سایت اداره کل ورزش و جوانان zanjan.msy.gov.ir  لینک رسیدگی به شکایات واحد رهگیری انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر