logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۵
[ شناسه خبر : ۳۰۸۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای شهر ابهر در گفتگو با موج رسا:

خطوط ناوگان اتوبوسرانی ابهر به زودی فعال می‌شود

خطوط-ناوگان-اتوبوسرانی-ابهر-به-زودی-فعال-می‌شود-
رئیس شورای شهر ابهر با بیان اینکه ۳ دستگاه اتوبوس در ۱۷ دی ماه ۱۴۰۱ برای شهرستان ابهر با اعتبار ۴ میلیارد و 200 میلیون تومان خریداری شده است، گفت: این اتوبوس‌ها به زودی وارد سیستم حمل و نقل شهری ابهر خواهد شد.

سعید بهاوری در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه خطوط اتوبوس شهری در ابهر به علت خیابان‌های کم عرض کارایی ندارد و این اتوبوس‌ها خریداری شده در اصل با این شکل و فرم اشتباه بود، اظهار کرد: با نظر جمع اعضا شورای شهر تصمیم گرفته شد که این اتوبوس‌ها خریداری شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: جلسه‌ای با حضور اینجانب به عنوان رئیس کمیته حمل و نقل با رئیس راهنمایی و رانندگی شهرستان ابهر تشکیل شد و مسیرهای تردد مشخص شد.

بهاوری اظهار کرد: این اتوبوس‌ها بیشتر در مناطق کم برخوردار تردد خواهند کرد و ایستگاه‌های اتوبوس برای این کار تعبیه خواهند شد.

وی با بیان اینکه این پروژه در مرحله واگذاری به بخش خصوصی است، گفت: به زودی فرآیند این کار انجام می‌شود و پروژه به مزایده گذاشته می‌شود تا انشاالله مردم بتوانند از این اتوبوس‌ها استفاده کنند.

بهاوری افزود: مسیرها از بیمارستان الغدیر ابهر به شریف آباد، از شریف آباد تا درمانگاه شفا و از درمانگاه شفا تا بیمارستان شهید سلیمانی مشخص شده است که هر کدام یک مسیر است.

وی با بیان اینکه ساعت کاری اتوبوس‌ها از ساعت ۷.۵ صبح تا ۲ بعد از ظهر است، گفت: انشاالله این پروژه در تیرماه مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و هر اتوبوس طی چهار مرحله جابجایی مسافر انجام می‌دهد. کرایه هر مسیر ۲ هزار تومان تعیین شده است.

بهاوری افزود: آخر هفته‌ها هم این اتوبوس‌ها از آرامگاه بهشت کبری ابهر تا آرامگاه بهشت رضا به مردم ابهر سرویس دهی انجام خواهند داد. که کرایه هر مسیر یک هزار تومان تعیین شده است.

به گزارش موج رسا شهرستان ابهر با جمعیت ۱۵۹۳۲۴ نفر طبق آخرین سرشماری در سال ۱۳۹۵ و هزینه‌های زیادی که شهروندان ابهری به مسافربرهای شخصی می‌دهند لزوم وارد و ایجاد کردن خطوط اتوبوس و مینی بوس و ون در شهر ابهر بسیار احساس می‌شود که چندین سال است که شهرستان ابهر از این نعمت محروم بوده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر