logo
امروز : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۹
[ شناسه خبر : ۳۰۸۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان خبر داد:

دستگیری کلاهبردار زمین‌های بدون سند در زنجان

دستگیری-کلاهبردار-زمین‌های-بدون-سند-در-زنجان
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامي زنجان از دستگيري دو نفر کلاهبردار با ترفند فروش زمین های فاقد اصالت خبر داد.

به گزارش موج رسا; به نقل از پایگاه خبری پلیس کارآگاه  "محمد علی آدینه لو " اظهار کرد كرد: در پي اعلام شكايت چند نفر از شهروندان  زنجانی مبني بر کلاهبرداری  و فروش زمین فاقد اصالت بلافاصله کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری  تحقيقات خود را آغاز كردند.

بیشتر بخوانید
وي افزود:کارآگاهان در بررسي‌هاي اوليه خود مطلع شدند كه دو نفر با فروش زمین های فاقد اصالت  در سطح بنگاه های املاک استان اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می نمایند لذا مراتب شناسايي و دستگيری  آنها بلافاصله در دستور کار قرار گرفت.
این مقام انتظامی اظهار داشت : پس از دستگیری این دو متهم؛ مشخص شد که این دو  با روش فروش زمین های فاقد سند موفق به کلاهبرداری  از 10 نفر از شهروندان زنجانی شده و مبالغ دریافتی از آنها را به حساب شخصي وابستگان خود واريز نموده اند و هیج گونه زمینی به خریدار تحویل نداده اند.
 
"آدینه لو " با بيان اينكه متهمین در بازجويي فني به بزه انتسابی معترف و سپس به مرجع قضایی معرفی شد خاطر نشان کرد: شهروندان قبل از انجام هر گونه معاملات ملکی از صحت اسناد و مدارک مطمئن یا از طریق اداره ثبت اسناد نسبت به ملک مورد نظر استعلام تا در دام کلاهبردارن گرفتار نشوند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر