logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۴
[ شناسه خبر : ۳۰۸۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون اجرایی رئیس جمهور:

۵۰ درصد از مصوبات سفر رئیس جمهور به زنجان پرداخت شد

-۵۰-درصد-از-مصوبات-سفر-رئیس-جمهور-به-زنجان-پرداخت-شد
معاون اجرایی رییس جمهور گفت: در دور اول سفر رییس جمهور به استان زنجان بیش از ۴ هزار میلیارد تومان مصوب شده بود که از این میزان قریب به ۵۰ درصد که معادل با ۲ هزار میلیارد تومان است تاکنون تامین اعتبار و پرداخت شده است.

به گزارش موج رسا; محسن منصوری امروز ۳۰ خرداد ماه در حاشیه بازدید از واحد تولید انواع سیم لاکی زنجان در جمع خبرنگاران استان زنجان با اشاره به اینکه مصوبات سفر رئیس جمهور به استان‌ها با جدیت در حال پیگیری است اظهار داشت: در استان زنجان نیز برخی از پروژه‌ها اجرایی شده و به اتمام رسیده و بخشی نیز در حال اجراست که در اولین فرصت آماده بهره‌برداری می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: رفع موانع موجب تسریع در اجرای طرح ها خواهد شد.

معاون اجرایی رییس جمهور با بیان اینکه یکی از پروژه‌های مهم دور اول سفر رییس جمهور به استان زنجان اجرای خط دوم راه آهن تهران - زنجان بود گفت: با اینکه این پروژه در برخی نقاط به خوبی اجرا شده اما و در برخی نقاط دارای مشکلات و گره‌هایی است.

وی با اشاره به اینکه مطالبات اصلی مردم زنجان این است که خط دوم ریلی حد فاصل زنجان - قزوین اجرایی شود تصریح کرد: پروژه دو خطه کردن زنجان - قزوین در حال حاضر ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در برخی نقاط کاملا تکمیل شده است.

منصوری با بیان اینکه با تصمیماتی که امروز گرفته شد، یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در کمتر از یک سال به این پروژه تزریق می‌شود خاطر‌نشان کرد: با هماهنگی استانداران قزوین و زنجان کار به سرعت دنبال می‌شود تا این مطالبه و وعده به زودی محقق شود.

منصوری با اشاره به اینکه در دور اول سفر رییس جمهور به استان زنجان بیش از ۴ هزار میلیارد تومان مصوب شده بود گفت: از این میزان بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان تاکنون تامین اعتبار و پرداخت شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر