logo
امروز : شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۱
[ شناسه خبر : ۳۰۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون صنايع كوچك شركت شهركهاي صنعتي استان زنجان:

کفش هیدج نیاز به برند سازی دارد/ تعامل بین تولید کنندگان کفش تبریز و هیدج افزایش می‌یابد

کفش-هیدج-نیاز-به-برند-سازی-دارد-تعامل-بین-تولید-کنندگان-کفش-تبریز-و-هیدج-افزایش-می‌یابد

معاون صنايع كوچك شركت شهركهاي صنعتي استان زنجان با اشاره به ظرفیت بالای شهر هیدج در تولید کفش‌های مناسب گفت: تعاملات بین تولید کنندگان کفش تبریز و هیدج افزایش می‌یابد.

ايرج احمدي در گفت‌‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: به منظور افزایش تعاملات بین تولید کنندگان کفش تبریز با تولیدکنندگان هیدج اقدامات لازم انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: عامل و ذي نفعان خوشه كفش هيدج از هجدهمين نمايشگاه صنايع كيف و كفش در محل دايمي نمايشگاههاي بين المللي تبريز بازديد كردند.

معاون صنايع كوچك شركت شهركهاي صنعتي استان زنجان گفت: در حاشيه اين بازديد جلسه‌اي با حضور رئيس و اعضاي هيئت مديره اتحاديه كفاشان و برخي از توليدكنندگان موفق شهر تبريز و اعضاي خوشه كفش هيدج نیز به منظور افزایش تعاملات برگزار شد.

وي ايجاد تعامل بين توليد كنندگان كفش تبريز با توليد كنندگان كفش در شهر هيدج را عاملي مهم در راستاي تبادل تجربيات عنوان کرد و افزود: در همين راستا مقرر شد تفاهم نامه‌اي في مابين توليد كنندگان كفش در هيدج و تبريز منعقد شده و همكاريهاي در قالب اين تفاهم نامه به صورت جدي انجام شود.

وی ابراز کرد: با توجه به پتانسيل بالاي شهر هيدج در زمينه توليد كفش‌هاي اسپرت و بچه گانه، انتظار مي‌رود با تحقق برنامه‌هاي خوشه كفش هيدج، توليد كنندگان اين شهر جايگاه واقعي خود را در سطح كشور و منطقه بيابند.

احمدي تاكيد كرد: يكي از اهداف اصلي و مهم خوشه كفش هيدج ايجاد و ثبت برند مشترك براي كفش‌هاي توليد شده در اين شهر است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر