logo
امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۵
[ شناسه خبر : ۳۰۷۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اورژانس استان زنجان درگفتگو با موج رسا:

واژگونی یک دستگاه 206 در اتوبان زنجان- قزوین 5 مصدوم بر جا گذاشت

واژگونی-یک-دستگاه-206-در-اتوبان-زنجان-قزوین-5-مصدوم-بر-جا-گذاشت
رئیس اورژانس استان زنجان با اشاره به وقوع حادثه رانندگی در استان زنجان گفت: واژگونی یک دستگاه 206 در اتوبان زنجان- قزوین 5 مصدوم بر جا گذاشت.

داریوش تقی‌لو در گفت‌وگو با موج رسا;  با بیان اینکه امداد و یاری رساندن به افراد حادثه دیده در جاده‌های مواصلاتی استان زنجان یکی از وظایف مهم مرکز اورژانس استان زنجان می‌باشد اظهار کرد: سرعت عمل و به موقع رسیدن بر محل حادثه امری مهم برای نجات جان مصدمان حادثه دیده در جاده‌های مواصلاتی می‌باشد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: واژگونی یک دستگاه خودرو 206  روز یکشنبه ساعت 10:30 در کیلومتر 28 اتوبان زنجان- قزوین توسط عوامل اورژانس استان گزارش شده است.

رئیس اورژانس بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان عنوان کرد: این حادثه در لاین شمالی اتوبان زنجان- قزوین به وقوع پیوسته و خوشبختانه مورد فوتی گزارش نشده است.

تقی‌لو ابراز کرد: در این حادثه هر 5 نفر از سرنشین خودرو 206 مصدوم شده و توسط 2 دستگاه آمبولانس و تکنسین‌های اورژانس به بیمارستان آیت الله موسوی انتقال داده شده است.

وی افزود:  2 دستگاه آمبولانس همراه با تکنسین‌های اورژانس استان به محل حادثه اعزام و در انتقال مصدومین به بیمارستان همکاری لازم به عمل آمده است.

رئیس اورژانس بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تصریح کرد: در این حادثه 4 زن و یک مرد دچار مصدومیت شده و تمام خدمات لازم جهت یاری به مصدومین توسط تیم اعزامی اورژانس انجام شده است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر