logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۷
[ شناسه خبر : ۳۰۷۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
به منظور رفع مشکل خدمات‌رسانی اورژانسی؛

احداث ساختمان فوریت‌های پزشکی در مسیر ارتباطی بخش انگوران در اولویت است

احداث-ساختمان-فوریت‌های-پزشکی-در-مسیر-ارتباطی-بخش-انگوران-در-اولویت-است-
فرماندار ماهنشان با بیان اینکه شهرستان ماهنشان دارای مسیرهای پر خطری است گفت: احداث ساختمان فوریت‌های پزشکی در روستای ابراهیم آباد بخش انگوران از اولویت‌های اصلی است.

محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه به علت تردد کامیون‌ها در مسیر و احتمال وقوع تصادفات در جاده‌های شهرستان ماهنشان بالا است اظهار کرد: فعالیت فوریت‌های پزشکی در روستای ابراهیم آباد بخش انگوران شهرستان ماهنشان شدیدا احساس می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: بر این اساس طی تصمیمات به عمل آمده کمک به حادثه دیدگان در جاده‌های بخش انگوران شهرستان ماهنشان از اولویت‌های طرح احداث ساختمان فوریت‌های پزشکی است.

فرماندار ماهنشان افزود: احداث پایگاه فوریت‌های پزشکی از طرفی برای پوشش دادن خطرات احتمالی در جاده‌ها و در ارائه خدمات برای روستا ابراهیم آباد بخش انگوران واقع در شهرستان ماهنشان امری مهم و حیاتی است.

محمدی تصریح کرد: روستای ابراهیم آباد بخش انگوران به لحاظ دارا بودن موقعیت استراتژیکی نسبت به روستاهای دیگر برای احداث پایگاه فوریت‌های پزشکی مناسب است.

وی گفت: برای تسریع انتقال بیماران، حادثه دیدگان و مصدوین در جاده‌ها به مرکز استان احداث ساختمان فوریت‌های پزشکی در روستای ابراهیم آباد بخش انگران واقع در شهرستان ماهنشان مفید و موثر واقع می‌شود.

فرماندار ماهنشان اضافه کرد: برای احداث پایگاه فوریت‌های پزشکی در روستای ابراهیم آباد 835 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است و نفرات در دو شیفت دو نفری 12 ساعت در مرکز فوریت‌های پزشکی مستقر هستند.

محمدی گفت: لازم به ذکر است مرکز فوریت‌های پزشکی 120 متر زیر بنا و 40 درصد پیشرفت فیزیکی در زمینه احداث دارا بوده و به یک دستگاه آمبولانس مجهز است.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر