logo
امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۷
[ شناسه خبر : ۳۰۷۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده نیروی انتظامی ابهر در گفتگو با موج رسا خبر داد:

دستگیری باند خانوادگی سارقان و کشف ۱۱ فقره سرقت

دستگیری-باند-خانوادگی-سارقان-و-کشف-۱۱-فقره-سرقت
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از دستگیری ۲ نفر سارق با ۱۱ فقره سرقت سیم و کابل برق، قطعات و محتویات داخل خودرو خبر داد.

 محمد مهدیخانی در گفت و گو با موج رسا; عنوان کرد: عوامل پلیس آگاهی شهرستان ابهر در حین گشت زنی نامحسوس شبانه، در حاشیه شهر ابهر به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ که درحاشیه شهر پارک نموده بود مشکوک و با رعایت حقوق شهروندی ضمن مطالبه مدارک شناسایی از راننده و سرنشین نسبت به بازرسی از خودرو اقدام نمودند.

 

وی افزود: پس از بررسی مدارک شناسایی راننده و سرنشین که زن و شوهر بودند در بازرسی از صندوق عقب خودرو یک دستگاه قیچی آهن‌بر، حدوداً ۲۵ متر سیم مسی برق هوایی ، یک عدد باطری ماشین و تعدادی قطعات خودرو کشف و ظن مامورین نسبت به سارق بودن راننده و سرنشین به یقین تبدیل، لذا هر دو نفر به همراه خودرو و اموال مکشوفه برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی انتقال داده شدند.

 

 مهدیخانی بیان داشت: در تحقیقات بعمل آمده توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ابهر متهمین به ۴ فقره سرقت سیم برق هوایی، ۵ فقره سرقت داخل خودرو و ۲ فقره سرقت قطعات خودرو از سطح شهرستان اعتراف  نمودند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با اشاره به اعتراف سارقان به ۱۱ فقره سرقت افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر