logo
امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۸
[ شناسه خبر : ۳۰۷۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان زنجان خبر داد:

تداوم بارش‌های رگباری در استان زنجان

تداوم-بارش‌های-رگباری-در-استان-زنجان
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه دمای هوای استان روند افزایشی دارد گفت: بارش‌های رگباری استان را فرا می‌گیرد.

حسین سلطانی در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه بارش‌های پراکنده در استان دور از انتظار نیست اظهار کرد: در این خصوص هواشناسی هشدار زرد برای هوای استان صادر کرده است.

وی افزود: روز یکشنبه هوای استان نیمه ابری تا تمام ابری در برخی نقاط ورزش باد شدید همراه با گردوغبار، رگبار،  باران،  رعد و برق  و در شمال و غرب استان بارش‌ها شدت خواهد داشت.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان  عنوان کرد: احتمال تگرگ و سیلابی شدن مسیرها دور از انتظار نیست و  رگباری بودن بارش‌ها احتمال سیلابی شدن را دارد.

سلطانی گفت: در این خصوص هشدار زرد برای استان زنجان صادر شده است  که از روز شنبه اطلاع رسانی انجام گرفته و میزان بارش‌ها نسبت به روز پنج شنبه کمتر خواهد بود.

وی تصریح کرد: اخبار به دست رسیده در روز شنبه طی بارش‌های فراوان در روستای چپ چپ از بخش زنجانرود باعث به وقوع پیوستن سیل در این قریه شده است.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان ابراز کرد: برای روزهای دوشنبه و سه شنبه آسمان استان صاف همراه با افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده باران همراه با رعد و برق در برخی نقاط گزارش شده است.

 

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر