logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۰
[ شناسه خبر : ۳۰۶۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در گفتگو با موج رسا:

اتحادیه پوشاک زنجان بر کیفیت و قیمت لباس فرم مدارس نظارت می‌کند

اتحادیه-پوشاک-زنجان-بر-کیفیت-و-قیمت-لباس-فرم-مدارس-نظارت-می‌کند-
رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: اتحادیه پوشاک زنجان بر کیفیت و قیمت لباس فرم مدارس نظارت می‌کند.

حمید ملکی در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه لباس فرم برای یک دست شدن پوشش دانش آموزان در مدارس در نظر گرفته می‌شود اظهار کرد: لباس فرم مدارس تشخیص انجمن، اولیا، مربیان و مدیر مدرسه تعیین می‌شود.

وی افزود: در خصوص لباس فرم دانش آموزان در مدارس طبق بخشنامه‌های سال‌های گذشته و سیاست در نظر گرفته شده توسط آموزش و پرورش استان زنجان بر این است که  برای استفاده از لباس فرم مدارس اجباری در کار نیست.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان عنوان کرد: تشخیص لباس فرم مدارس زیر نظر انجمن اولیا و مربیان بوده و تصمیم‌گیری درباره نوع پارچه و نوع دوخت، همه به انجمن اولیا و مربیان ارتباط دارد.

ملکی گفت: نمایندگان معلمان،  مدیران و نماینده اولیای دانش آموزان همه متشکل از عضو انجمن اولیا و مربیان در مدارس هستند و تعین لباس فرم مدارس زیر نظر نمایندگان مدارس و مدیر انجام می‌شود.

وی افزود: اگر در مدارس نوع لباس فرم توسط مدیر و نمایندگان در مدارس تصویب شود اولیا دانش آموزان چون در مدرسه نماینده‌ای را از طرف خود برای انجام کارهای فوق تعیین نموده‌اند دانش آموزان می‌توانند لباس فرم داشته باشند.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان ابراز کرد: طبق تفاهمی که با اتحادیه پوشاک در استان زنجان به عمل آمده است تمام قرار دادهای توسط مدارس نظارت خواهد شد.

ملکی ابراز کرد: خیاطان و تولید کنندگانی که عضو اتحادیه پوشاک استان زنجان باشند می‌توانند با مدارس قرارداد داشته و در تنظیم لباس فرم مدرسه فعالیت داشته باشند.

وی تصریح کرد: اتحادیه پوشاک استان زنجان درباره ظرفیت تولید، نوع دوخت و پارچه برای مدارس استان 100 در صد نظارت‌های لازم انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر