logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۳
[ شناسه خبر : ۳۰۶۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

معرفی سومین عضو علی‌البدل شورای شهر زنجان/ انتخاب عضو شورای، کارمند شهرداری به عنوان مشاور شهردار مغایر با قانون نیست

معرفی-سومین-عضو-علی‌البدل-شورای-شهر-زنجان-انتخاب-عضو-شورای،-کارمند-شهرداری-به-عنوان-مشاور-شهردار-مغایر-با-قانون-نیست
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه ۱۷ خرداد ماه سومین عضو علی‌البدل به شورا معرفی شد گفت: احتمال استعفای سایر اعضای شورای شهر زنجان برای حضور در انتخابات تقریبا به صفر رسیده است.

مجید ناصحی‌مقدم در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: روز گذشته ۱۷ خرداد ماه جلال کرمی به عنوان سومین عضو علی‌البدل و به عنوان نهمین عضو شورای شهر زنجان انتخاب شد.

وی افزود: با استعفای خانم انسیه ابوبصیر آقای مجتهدی به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر زنجان انتخاب شد و از سویی دیگر با استعفای آقای اسماعیلی نیز آقای اکبر اوصالی جانشین وی و رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری معرفی شد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: به دلیل اینکه تمام کمیسیون‌ها دارای رئیس مربوطه هستند، جلال کرمی به عنوان عضو شورا انتخاب شده و هر عضو شورا می‌تواند در کمیسیون‌های دلخواه عضو باشد.

وی در خصوص سوالی مبنی بر اینکه امکان استعفای اعضای دیگر شورا برای حضور در انتخابات وجود دارد یا خیر گفت: زمان استعفا به بهانه مجلس تقریبا رو به اتمام است، امروز ۱۸ خرداد ماه است و حداکثر شخصی که بخواهد استعفا داده و مورد پذیرش قرار گیرد ۲۵ خرداد ماه است به عبارتی تا پنج‌شنبه هفته بعد باید مورد قبول قرار گرفته باشد و بعید است شخصی از شورا در این فاصله استعفا دهد چراکه فرایندی که وجود دارد زمانبر است با این حال کسی از اعضا نیز برای استعفا صحبتی نداشته است.

ناصحی‌مقدم بیان کرد: امکان استعفای اعضای شورا برای حضور در انتخابات تقریبا به صفر می‌رسد هرچند این امکان نیز وجود دارد که یک جلسه فوق‌العاده برگزار شده و موافقت‌ها انجام شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی اینکه آیا اعضای شورا می‌توانند علاوه بر عضویت در شورا؛ به عنوان مشاور شهردار انتخاب شوند؟ گفت: هر عضوی از شورا که صرفا کارمند شهرداری باشند می‌تواند به عنوان مشاور شهردار نیز انتخاب شوند و مغایرتی با قانون ندارد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر