logo
امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۷
[ شناسه خبر : ۳۰۶۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فیلم؛

تجمع متقاضیان مسکن ملی زنجان در اعتراض به نابسامانی مدیریتی در مقابل استانداری زنجان

تجمع-متقاضیان-مسکن-ملی-زنجان-در-اعتراض-به-نابسامانی-مدیریتی-در-مقابل-استانداری-زنجان
متقاضیان مسکن ملی امسال برای دومین بار در مقابل استانداری زنجان تجمع کرده و خواستار رسیدگی به مطالبات خود در نابسامانی مدیریتی پروژه‌های مسکن ملی شدند.

به گزارش موج رسا; متقاضیان مسکن ملی زنجان امروز بار دیگر در مقابل استانداری زنجان تجمع کرده و خواستار بی‌توجهی مسئولان به وعده‌شان شدند.

متقاضیان مسکن ملی برای دومین بار مقابل استانداری زنجان جمع شده و اعتراض خود را از کم کاری مسئولان و عمل نکردن به وعده هایشان اعلام کردند.

متقاضیان مسکن ملی امسال نهم اردیبهشت ماه نیز با تجمع در مقابل استانداری زنجان در اعتراضات خود نسبت به بی‌توجهی مسئولان و نابسامانی مدیریتی در پروژه‌های مسکن ملی خواستار رفع این مشکلات بودند و مشکلات را با استاندار زنجان در میان گذاشتند.

استاندار زنجان نیز در میان متقاضیان مسکن ملی اعلام کرده بود که در حد توان تمام مسائل را پیگیری خواهد کرد و مشکلات موجود را به وزیر اطلاع خواهد داد.

وی همچنین به متقاضیان مسکن ملی اعلام کرده بود؛ "یک اتفاق خوبی ممکن است در پروژه‌های مسکن ملی رخ دهد و افق روشنی وجود دارد اما تا زمانی که مطمئن نشوم نمی‌توانم قولی بدهم".

از اولین اعتراض متقاضیان مسکن ملی حدود یک ماه می‌گذرد که امروز ۱۷خرداد ۱۴۰۲ نیز با جمع شدن دوباره در مقابل استانداری زنجان اعلام کردند که وعده‌های داده شده محقق نشده است.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر