logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۳
[ شناسه خبر : ۳۰۶۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان:

متولی مجموعه گردشگری گاوازنگ زنجان به زودی مشخص می‌شود

متولی-مجموعه-گردشگری-گاوازنگ-زنجان-به-زودی-مشخص-می‌شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان با بیان اینکه قرار‌داد اجاره مجموعه گاوازنگ توسط سازمان همیاری شهرداری‌ها دو سال پیش به اتمام رسیده و تمدید نشده است گفت: در خصوص متولی مجموعه گردشگری گاوازنگ به زودی تصمیم نهایی گرفته می‌شود.

به گزارش موج رسا; محمد شعاعی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اجرای طرح مجموعه گاوازنگ از سالیان گذشته؛ مقرر بوده از طریق سازمان‌ همیاری شهرداری‌های زنجان در قالب قرار داد اجاره احداث شود.

وی افزود: دستگاه ذیربط در این راستا نیز سازمان جهاد کشاورزی و سازمان امور اراضی بوده است، با این وجود قرار داد اجاره منعقد شده و سازمان همیاری شهرداری از طرح مصوب در حدود ۸۰ درصد به اجرا رسانده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان گفت: به دلیل برخی اشکالات قانونی که در روند اجرای طرح ایجاد شده، دستگاه قضا به این موضوع ورود کرده است با این حال برخی مسائل حقوقی در تکمیل طرح گاوازنگ وجود داشت که حل شد.

وی بیان کرد: در طول سالیان گذشته قسمتی از مجموعه گردشگری گاوازنگ وارد حریم شهری شده است، بنابراین متولی داخل حریم نیز سازمان ملی زمین و مسکن به نمایندگی از اداره کل راه و شهرسازی است در همین راستا پلاک‌ها از منابع طبیعی در حال انتقال به اداره کل راه‌وشهرسازی است.

شعاعی اذعان کرد: قرارداد اجاره سازمان همیاری نیز دو سال پیش به اتمام رسیده و فعلا تمدید نشده است.

وی بیان کرد: در مرحله اول تمام تلاش بر این بوده که مشکل حقوقی طرح حل شود و که تا حدود زیادی نیز حل شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان گفت: به زودی در خصوص متولی مجموعه گردشگری گاوازنگ تصمیم نهایی گرفته خواهد شد تا به دست متولی سپرده شود و بهره‌برداری به بهترین حالت انجام شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر