logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۰
[ شناسه خبر : ۳۰۶۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس فدراسیون بوکس استان زنجان در گفتگو با موج رسا:

3 بوکسور زنجانی به اردو تیم ملی دعوت شد

3-بوکسور-زنجانی-به-اردو-تیم-ملی-دعوت-شد
رئیس فدراسیون بوکس استان زنجان با بیان اینکه ورزش بوکس یک ورزش رزمی و جز پر طرفدارترین ورزش‌های موجود در دنیا است گفت: از سه رده سنی بوکسور زنجانی به اردو تیم ملی دعوت شد.

نصرالله سائلی در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه در3 رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان از استان زنجان دعوت شدگان به اردوتیم ملی ثبت نام شده است اظهار کرد: در رده سنی بزرگسالان از استان زنجان  3 نفر دعوت به اردو تیم ملی شده که اسامی دعوت شدگان به اردو تیم ملی بزرگسالان بدین شرح است طوفان شریفی در وزن 92 کیلوگرم، محمد حسین حقی در وزن 54 کیلوگرم و محمد کمالی در وزن 60 کیلوگرم در رده سنی بزرگسالان شرکت کرده و صاحب مدال‌های رنگارنگ در ورزش بوکس استان هستند.

وی افزود: تاریخ دعوت به اردو تیم ملی بوکس 25 خرداد ماه سال 1402 می‌باشد که دعوت شدگان به اردو تیم ملی بزرگسالان  به تهران اعزام خواهند شد.

رئیس فدراسیون بوکس استان زنجان عنوان کرد: در رده سنی جوانان استان زنجان درورزش رزمی بوکس می‌توان به نام آوران این رشته ورزشی اشاره کرد از جمله محمد رسولی، که از 30 خرداد ماه به اردو تیم ملی جوانان دعوت شده است.

سائلی ابراز کرد: اولین مرحله اردو آماده سازی تیم ملی بوکس جوانان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا 2023 قزاقستان با حضور 22 بوکسور آغاز و به مدت 14 روز ادامه خواهد داشت.

وی اذعان کرد: در رده سنی نوجوانان از استان زنجان در ورزش بوکس علی الهیاری در وزن 48 کیلوگرم  به اردوی  تیم ملی نوجوانان معرفی شده  که هر سه رده شرکت کننده در تیم ملی جز استعدادهای درخشان در زمینه ورزش رزمی بوکس هستند.

 

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر