logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۹
[ شناسه خبر : ۳۰۶۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار ابهر در گفتگو با موج رسا:

مشکل آب شرب روستای نورین و چشمه بار ابهر حل شد

مشکل-آب-شرب-روستای-نورین-و-چشمه-بار-ابهر-حل-شد-
فرماندار ابهر با اشاره به وجود مشکلات کم آبی در برخی از روستاهای شهرستان ابهر گفت: حل مشکلات کم‌آبی در دستور کار بوده و در این راستا مشکل شرب آب نورین و چشمه بار حل شد.

احمد ذوالقدر در گفت‌و‌گو با موج رسا; با بیان اینکه بدلیل مشکلات کم‌آبی که در سراسر کشور وجود دارد، اظهار کرد: در بعضی از روستاهای شهرستان ابهر نیز ما با مشکل کم آبی در بحث آب شرب روبرو هستیم.

وی اظهار داشت: گروه جهادی به نام شهید شهریاری در فرمانداری ابهر تشکیل شده است و ‌کار‌‌ها به صورت جهادی پیش می‌رود.

ذوالقدر با بیان اینکه روستای نورین با توجه به گسترش جمعیتی که داشته است مشکل جدی در موضوع آب داشت، گفت: مشکلات پروژه بررسی و به آن اعتبار اختصاص داده شد.

وی افزود: قرارداد با ۲ میلیارد تومان بسته شد، چاه حفر شده و اقدام بعدی نیز تجهیز چاه است، از کمیته برنامه ریزی شهرستان برای این کار اعتبار دریافت کردیم.

فرماندار ابهر با بیان اینکه در روستای چشمه بار آب وجود دارد و در حفر چاه و انتقال آب مشکل وجود داشت،گفت: چون روند تامین اعتبار از سوی دولت بسیار طولانی بود و دولت پروژه جدیدی را تعریف نمی‌کرد ما کار را به صورت جهادی شروع کردیم.

وی گفت: برای حل مشکل آب از ماشین آلات و تجهیزات دهیاری‌ها کمک گرفته شد، با کمک مردم روستا و همینطور با کمک خیرین روستا مقداری پول جمع آوری شد.

ذولقدر با بیان اینکه از سوی سازمان آب و فاضلاب ابهر در خصوص تهیه لوله‌های آب کمک بسیاری انجام گرفت، گفت: ما با همکاری بسیج سازندگی و بخشداری کار را به مراحل پایانی رساندیم و اکنون به ۱۲٠ میلیون تومان نیاز هست تا بتوانیم کابل و پمپ تهیه کنیم.

فرماندار ابهر با بیان اینکه دولت در سیاست و برنامه‌های خود پروژه جدید را در سازمان برنامه تعریف نمی‌کند و فقط برای پروژه‌های نیمه‌کاره اعتبار اختصاص داده می‌شود گفت: ما نیز با کار جهادی پروژه‌ها را تکمیل می‌کنیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر