logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۹
[ شناسه خبر : ۳۰۶۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مراسم تحلیف و استعفای اعضای شورای شهر زنجان برگزار شد:

علی اسماعیلی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان از حضور در شورا استعفا داد+ عکس

علی-اسماعیلی-مدیرکل-آموزش-و-پرورش-استان-زنجان-از-حضور-در-شورا-استعفا-داد+-عکس
علی اسماعیلی با وجود مخالفت یک عضو شورا از حضور در شورای شهر زنجان استعفا داد.

به گزارش موج رسا; امروز ۱۶ خرداد ماه مراسم تحلیف عضو جدید شورای شهر و استعفای  اولین عضو علی‌البدل برگزار شد.

در این راستا مراسم تحلیف اکبر اوصالی دومین عضو علی‌البدل برگزار شد و علی اسماعیلی که نخستین عضو علی‌البدل بود متن استعفای خود را قرائت کرد. 

اسماعیلی اذعان کرد: با عنایت به اینکه قریب به ۲ سال است مسئولیت آموزش و پرورش استان زنجان برعهده بنده و تیم کاری حاضر در اداره کل بوده و لزوم تحقق برنامه‌های آموزش و پرورش نیازمند تداوم خدمت در این عرصه است، نامه استعفای خود را از حضور در شورای شهر زنجان به رئیس شورا تقدیم می‌نماییم.

با این حال حسین حمزه‌لو پاک که مخالف با استعفای علی اسماعیلی بود ضمن تسلیت رحلت امام خمینی(ره) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۵ خرداد اظهار داشت: در خصوص این موضوع نکته‌ای وجود دارد و آن نیز روح قانون جمهوری اسلامی است بنابراین باید به این موضوع و رای مردم اهمیت داد.

وی افزود: اگر فردی با رای مردم انتخاب شده باید به رای مردم اهمیت دهد و اولویت این است که در شورا عضو شود. بنابراین مخالفت بنده از این منظر است چراکه بنده اعتقاد راسخ به رای مردم دارم.

با این وجود با مخالف یک تن و موافقت بقیه اعضای شورا با استعفای علی اسماعیلی از عضویت در شورای شهر زنجان موافقت شد.

گفتنی است آئین تحلیف اکبر اوصالی، عضو جدید شورای شهر زنجان در پی استعفای، انسیه ابوبصیر و حجت‌الاسلام اسحاق اسماعیلی روند قانونی را طی کرده بود در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان برگزار شد.

با این وجود در این جلسه در راستای حمایت از تاکسیرانان شهر زنجان اعمال تخفیف ۵۰ درصدی برای معاینه فنی خودرو‌ها به تصویب رسید.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر