logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۴
[ شناسه خبر : ۳۰۶۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان زنجان در گفتگو با موج رسا:

ثبت نام دومین دوره مسابقات ملی مهارت کارگری آغاز شد

ثبت-نام-دومین-دوره-مسابقات-ملی-مهارت-کارگری-آغاز-شد
مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان زنجان با بیان اینکه دوره‌های متعددی برای آشنائیت با مشاغل فنی و حرفه‌ای استان زنجان برنامه ریزی شده است گفت: ثبت نام دومین دوره مسابقات ملی مهارت کارگری آغاز شد.

محمد رضا انصاری در گفت‌‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه دومین دوره مسابقات ملی مهارت کارگری در استان آغاز شده است و افراد دارای علاقه و استعدادهای لازم  می‌توانند در مسابقه ملی مهارت کارگری شرکت کرده و فعالیت‌های خود را به نمایش بگذارند اظهار کرد: ثبت نام برای عموم آزاد است و افراد می‌توانند از طریق سایت سازمان فنی وحرفه‌ای ثبت نام نمایند.

وی افزود: مسابقات ملی مهارت کارگری با موضوعات گروه ماشین کاری تراش CNC و فلز CNC جوشکاری SMAW،  گاز محافظ co2 گاز محافظ آرگون گروه فنی مهندسی طراحی قطعات صنعتی به کمک نرم افزارهای سالیدورک، طراحی قطعات صنعتی به کمک کتیا ، برنامه نویسی PLC طراحی سازه با استفاده ار نرم افزارهای Etabs و safe است.

مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان زنجان عنوان کرد: زمان برگزاری مسابقات چهارشنبه و پنج شنبه 18 و 19 مرداد ماه و زمان ثبت نام 12 اردیبهشت ماه تا 25 خرداد ماه سال 1402 در نظر گرفته شده است.

انصاری گفت: هدف از برگزاری مسابقات به منظور ترویج فرهنگ مهارت و ارتقا مهارت‌های شغلی با توجه به شعار سال که سال تولید است و باید ارتباط مستقیم با نیروی انسانی ماهر و کار آمد به وجود آید.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر