logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۰
[ شناسه خبر : ۳۰۶۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان در گفتگو با موج رسا:

دوره مسابقات ملی مهارت نوجوانان ایران در زنجان برگزار می‌شود

دوره-مسابقات-ملی-مهارت-نوجوانان-ایران-در-زنجان-برگزار-می‌شود
مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان با بیان اینکه مسابقات متعددی با همکاری ارگان‌ها یا سازمان‌ها در نظر گرفته شده است گفت: دوره مسابقات ملی مهارت نوجوانان ایران در زنجان برگزار می‌شود.

محمد رضا انصاری در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه مسابقات طراحی شده با هدف ترویج و توسعه فرهنگ مهارت آموزی در بین نوجوانان در نظر گرفته شده است اظهار کرد: یک اقدام خلاقانه بین سازمان فنی و حرفه‌ای و سازمان آموزش و پرورش استان زنجان برای معرفی مشاغل فنی و حرفه‌ای به دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: شرایط سنی شرکت در مسابقات ملی مهارت نوجوانان ایران، گروه سنی 14 تا 16 سال بوده که با هدف ترویج و توسعه فرهنگ مهارت آموزی در بین نوجوانان برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان عنوان کرد: علاوه بر ترویج فرهنگ مهارت آموزی اهدافی چون پایش سنجش سطح کیفی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارت رسمی و غیر رسمی در وزارت آموزش و پرورش،  ارتقا دانش و مهارت نوجوانان، بستر سازی برای حضور در مسابقات آزاد ملی و بین المللی، بستر سازی برای شناسایی و مشاغل و مهارت‌های مورد نیاز جهت ساختن آینده شغلی که همان مسیر حرفه‌ای شغلی را شامل می‌شود.

انصاری گفت: زمان ثبت نام در بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت نوجوانان ایران از 24 اردیبهشت آغاز شده و تا 31 خردادماه امسال ادامه دارد.

وی تصریح کرد: مسابقات ملی مهارت نوجوانان ایران با موضوعات برنامه نویسی با موبایل، راهکارهای ارائه کسب و کار،  طراحی گرافیک برای صفحات وب و نقشه کشی معماری به کمک اتوکد است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان تاکید کرد: مسابقات نوجوانان یک کار خلاقانه از طرف سازمان فنی و حرفه‌ای استان زنجان با همکاری معاونت متوسطه سازمان آموزش و پرورش و سازمان مدارس آزاد دانشگاه آزاد اسلامی سما استان زنجان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر