logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۷
[ شناسه خبر : ۳۰۶۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

استعفا ۵ عضو اتاق بازرگانی زنجان با تایید ۸ عضو دیگر پذیرفته شد

استعفا-۵-عضو-اتاق-بازرگانی-زنجان-با-تایید-۸-عضو-دیگر-پذیرفته-شد
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان گفت: با تشکیل جلسه‌ای در اتاق بازرگانی استان با تایید ۸ نفر از ۱۰ عضو اتاق بازرگانی با استعفای ۵ عضو دیگر موافقت شد.

محسن حمیدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: یک سوم اعضای هیئت نمایندگان این دوره که یکی از اعضا بنده هستم، نامه درخواست استعفا خود را امضا کردیم و هفته گذشته تحویل دادیم. 

وی افزود: از ۵ عضوی که استعفا دادند، ۴ نفر در گذشته نیز در هیئت نمایندگان عضویت داشتند.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی زنجان گفت: به علت برگزاری ناسالم انتخابات هئیت رئیسه اتاق، دخالت مستقیم و غیر مستقیم برخی مسئولان و مدیران دولتی در مهره‌چینی هئیت رئیسه و خدشه‌دار کردن انتخابات و رقابت سالم بخش خصوصی که منجر به ایجاد فضای رانت برای برخی افراد خاص که اتاق بازرگانی را تبدیل به اتاق شرکای تعدادی از نمایندگان و مسئولان کرده است، تصمیم به استعفا گرفتیم.

وی بیان کرد: متاسفانه در انتخابات هیئت رئیسه؛ برخی بداخلاقی‌ها و اعمال نفوذ‌هایی از سوی مسؤلین برخی دستگاهای اجرایی و دولتی انجام شد و استقلال پارلمان بخش خصوصی را خدشه‌دار نمود که ما در نهایت مجبور به استعفا شدیم.

حمیدی اذعان کرد: ۱۱ خرداد ماه استعفای بنده و چهار عضو دیگر با تشکیل جلسه‌ای در اتاق زنجان و با تایید ۸ نفر از ده نفر هیئت نمایندگان موجود، پذیرفته شد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اتاق آیا با ۱۰ نفر اداره خواهد شد یا خیر گفت: اتاق بازرگانی با ۱۰ نفر اداره نمی‌شود بلکه علی‌البدل‌های هر گروه عضو همین نمایندگان خواهند شد.

حمیدی خاطر‌نشان کرد: در گروه بازرگانی بنده و آقای حجازیان از هیئت نمایندگان خارج و آقایان یوسف مرادلو، ابولفضل قاسمی وارد می‌شوند.

وی اذعان کرد: از گروه صنعت نیز آقای مهندس فلاحی خارج و آقای نائینی وارد می‌شوند. از کشاورزی نیز آقای آشوری خارج و آقای رمضانی وارد می‌شوند. همین‌طور از گروه معدن نیز آقای منصوری خارج می‌شوند و آقای باقر محمدی وارد می‌شوند.

گفتنی است، قبل از حضور اعضای علی‌البدل در اتاق بازرگانی زنجان؛ استعفای ۵ عضو از طرف اتاق ایران باید پذیرفته شود و اعتبارنامه اعضای علی‌البدل از طرف اتاق ایران صادر شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر