logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۰
[ شناسه خبر : ۳۰۶۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره) و افول آمریکا:

دستورالعمل آمریکا و اروپا سانسور امام و قیام ایشان بود

دستورالعمل-آمریکا-و-اروپا-سانسور-امام-و-قیام-ایشان-بود
نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره) و افول آمریکا گفت: دستورالعمل آمریکا و اروپا سانسور امام و قیام ایشان بود تا مردم ایشان را نبینند و هیچ شناختی نسبت به ایشان نداشته باشند چراکه میدانستند اگر جهانیان ایشان را ببینند شرایط برای آمریکا و اروپا خطرناک خواهد شد.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام حاجتی، امروز ۱۴ خرداد ماه در مراسمی که برای ارتحال امام خمینی(ره) در امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان برگزار شد؛ ضمن عرض تسلیت رحلت امام خمینی اظهار داشت: در زمان رحلت امام خمینی ۳۰۰ خبرنگار از سراسر جهان به ایران آمدند اما آیا این‌ها با این تفکر که امام رحلت کرده و مردم ایران عزادار هستند به کشور ما سفر کرده بودند؟ خیر! بلکه این‌ خبرنگاران آمده بودند تا ختم امام و اندیشه و فکر ایشان را در جهان اعلام کنند.

وی افزود: این خبرنگاران به کشور ما آمده بودند تا به جهان مخابره کنند که مردم، حسینی‌ها، ابوالفضلی‌ها از امام بریده‌اند و بنابراین هدف این‌ها مخابره ختم مکتب، راه و رسم امام راحل در جهان بود.

نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره) و افول آمریکا گفت: این خبرنگاران وقتی وارد ایران شده و با حجم حضور مردم رو به رو شدند غافلگیر شدند چراکه با شکوه‌ترین مراسم تشییع جنازه، همان تشییع جنازه امام با حضور ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر بود که در طول تاریخ بی‌نظیر بود و حتی در گینس ثبت شد. 

وی با اشاره به اینکه به مناسبت یک صدومین سالگرد انتشار یک نشریه در نیویورک نمایشگاهی برگزار شد گفت: در این نمایشگاه عکس‌های چاپ شده در یک صد سال اخیر نصب شده بود و از ایران تنها یک عکس بود و این تصویر، تصویر تشییع باشکوه جنازه امام خمینی بود. و تنها یک چیز نوشته شده و آن نیز اسم خبرنگار و عکاس ثبت کننده این عکس بود.

حجت‌الاسلام حاجتی با بیان اینکه امام خمینی(ره) با ۵ میلیون نفر استقبال و با بیش از ۱۰ میلیون نفر جنازه ایشان تشییع شد ادامه داد: این خبرنگار آمریکایی بیان کرده بود که به نظر من در وجود امام خمینی یک سری وجود دارد اما این سر چیست؟ 

وی تصریح کرد: دستورالعمل آمریکا و اروپا سانسور امام و قیام ایشان بود تا مردم ایشان را نبینند و هیچ شناختی نسبت به ایشان نداشته باشند بنابراین حتی یک عکس هم از امام راحل در نشریات شناخته شده اروپایی و امریکایی‌ها به عنوان فردی که توانست قیام کند و رهبر قیام است، وجود ندارد چراکه میدانستند اگر جهانیان ایشان را ببینند خطرناک خواهد بود.

نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره) و افول آمریکا گفت: تعداد زیادی از مردم در سراسر جهان با دیدن چهره امام موحد، مسلمان و شیعه شدند. 

وی با تاکید بر اینکه سر و رازی در وجود امام راحل است گفت: کشور‌های اروپایی و امریکا سعی کردند کسی با سر وجود ایشان در جهان آشنا نشوند.

حجت‌الاسلام حاجتی بیان کرد: سر امام این بود که بعد از اولیا و معصومین فردی به جامعیت امام وجود نداشت.

وی اذعان کرد: امام خمینی با تهضیب و خودسازی خود یک انقلاب در جان خود ایجاد کرد و خداوند سبحان به ایشان توفیق داد تا در جهان خارج زمینه ساز انقلاب جهانی امام (ع) شود.

نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره) و افول آمریکا گفت: امام خمینی راحل هنوز نیز برای دوستان خود ناشناخته است و اخیرا نیز رهبر اعلام کردند که هنوز ما امام خمینی(ره) را نشناخته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه بعد از جنگ جهانی دوم هیچ احد و سیاست‌مدار، دولتی جرات نداشت به آمریکا چیزی بیان کند گفت: کارتر در مقابل تمام شبکه‌های جهانی اعلام حمله نظامی به ایران کرد اما امام اعلام کرد کارتر بر طبل تهی می‌کوبد و امکان ندارد به ایران حمله نظامی کند و آمریکا نمیتواند هیچ غلطی بکند بنابراین امام راحل اولین کسی است که جرات کرد باچنین ادبیاتی با آمریکا صحبت کند؛ با این حال البته خداوند نیز پشتوانه ایشان بود.

حجت‌اسلام حاجتی اذعان کرد: هر کس زیر پرچم امام خمینی (ره) برود زیر پرچم امام زمان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه وزیر دفاع آمریکا در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر علت شکست در در صحرای طبس گفت: به نظر من ایت‌الله در محل اقامت خود در تهران رو به صحرای طبس ایستاده بود و با یک حرکت دست یک هلیکوپتر ما را ساقط می‌کرد به عبارتی منظور این بود که من از چنین وضعیتی در صحرای طبس درمانده شده بودم.

نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره) و افول آمریکا با تاکید بر اینکه سری در وجود امام است که ایشان را تاکنون زنده نگه داشته است افزود: ایشان هیچ گاه احساس بن‌بست نکردند و هیچ استرسی به خود راه ندادند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر